خانه > آلبوم موسیقی, موزیک > آلبوم جدید حمید عسکری به نام کما 2 با کیفیت بالا

آلبوم جدید حمید عسکری به نام کما 2 با کیفیت بالا

آلبوم کما 2 بالاخره بعد از مدت ها انتظار منتشر شد.

این آلبوم رو تقدیم می کنم به دوستم کامی که عشقش حمید عسکری است

Hamid


binamaz

Jen

zehn

حراجی (اول تحویل کالا بعد پرداخت )

MP3 192

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ     Rapidshare Directlink

01 Fereshte.mp3
02 Gole Man.mp3
03 Khaste Shodam.mp3
04 Khande O Gerye.mp3
05 Setare.mp3
06 Taghsir.mp3
07 Vase Ine Ke.mp3
08 Cheshmaye To.mp3
09 Vaghte Raftan.mp3

binamaz

Jen

zehn

  1. dj alishiba
    2009/11/03 در t 11:40 ق.ظ | #1

    kash shoma ham albumo vase dl nemizashtin va hemayat mikardin

    • ملیکا
      2009/11/03 در t 10:06 ب.ظ | #2

      اخرشهههههههههه…بالا خره اومد..وای خیلی خوشحالم..اخر صداست ..اخر البومه…
      میدونم همه ی این نظر قبلیا ماله یه نفره…مرتیکه ی میمون صفت شادمهره وطن فروشه…الحق اقای پاپ ایرانی حمید جونم….برین البومو گوش بدین میفهمیییییییییییین.

      • شادمهر
        2009/11/07 در t 5:01 ب.ظ | #3

        عزیز من اگه شادمهر نبود حمید عسکری در کار نبود

    • حمید
      2009/11/16 در t 9:01 ق.ظ | #4

      من کلا موسیقی ایرانی گوش نمیکنم اما باید اینو بگو که…..
      شما نمیتونید بگید کی بهتره چون حتی خودتونم نمیدونید منظورتون از بهتر بودن چیه
      اگه بهتر بودن به سکسی بازی و بی بندوباری و البته صدای خوب و شناخت نسبی از موسیقی باشه شادمهر بهتره
      امااگه بهتر بودن به شنونده زیاد داشتن و تعداد دانلود غیر مجازی باشه که سر به فلک بکشه اونوقت میبینید که همون جور که مایکل جکسون فقیدو هنوزم همه جا میشه شنید،از بازی های رایانه ای گرفته تا وب استریمها اونوقت حمید عسکری کینگ ایران میشه چون از این تاکسی به اون تاکسی و از این وبلاگ به اون وبسایت همه جا هست

      • mohammad
        2009/11/17 در t 11:22 ق.ظ | #5

        من فقط ميخوام بگم مليكا و حميد گه مفت نخورين مليكا خانم تو از وطن و اهنگ چي ميدوني كه گه زيادي ميخوري مياي در مورد شادمهر امپراطور نظر ميدي كلا ادمايي مثل شما حتي لياقت اهنگ گوش دادنم ندارن

  2. سورنا
    2009/11/03 در t 1:48 ب.ظ | #6

    بعضی کارای حمید خیلی تقلیدی بود!مثلا کار فرشته که کپی کار بنیامین در آورده بود!

  3. rose
    2009/11/03 در t 2:39 ب.ظ | #7

    کاراش واقعاً عالیه دمش گرم

  4. مجید ابراهیمی زاده
    2009/11/03 در t 5:41 ب.ظ | #8

    واقعا متاسفم واسه کسی که یه اسم کسی دیگه مطرح میشه بعد بهش اعتراض میکنن میگن صدات شبیه فلانی آهنگات شبیه فلانیه میگه نه آلبوم بعدی رو گوش بدین میفهمین
    بعد ما مایم آلبوم بعدی این یارو رو میخریم میبینیم ورداشته آهنگ ئنیا دیگه مثل تو نداره رو بدون کم و کاست تقلید کرده
    واقعا باید اینجور آلبوم ها free دانلود شه چون خوانندش ارزش نداره

  5. mhdashtdar
    2009/11/03 در t 6:39 ب.ظ | #9

    احساس مي كنم بنيامين حق داشت بنده ي خدا
    !!!!!!!!!!!!!!

  6. یاسر
    2009/11/03 در t 8:47 ب.ظ | #10

    اصلا هم خوب نبود.آلبوم اولش یه ذره از این خوبتر بود.بیچاره بنیامین.
    حمید عسگری=بابا تقلید
    مرتیکه ی میمون صفت

  7. 2009/11/04 در t 1:26 ق.ظ | #11

    هوووووووووووووووووووووو . فقط کافیه ببینم یه بار دیگه به شادمهر توهین میکنی هاااااااا. اگه حمید عسکری بده خوب بگو بده .چرا دم شیطانو میگیری به دهن فرشته می رسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. مجید ابراهیمی زاده
    2009/11/04 در t 2:25 ق.ظ | #12

    کی اينجا به استاد موسیقی شادمهر عقیلی توهین کرد؟
    این یارو اصلا در سطحی نیست که بخوای واسه مقایسه ی صدا هم که شده اسم شادمهر عزیز رو بیاری واسش….
    من یگم حمید عسکری که دم از این میزد صدام تقلیدی نست حالا آهنگ هاشم تقلیدی شده تازه صداش افت داشته ایندفعه

  9. مجید ابراهیمی زاده
    2009/11/04 در t 2:27 ق.ظ | #13

    آهان الان دیدم پست این بیشرفو……..
    ببین تو خودتو تیکه تیکه هم کنی نمی تونی یکذره از ارزش شادمهر کم کنی
    ما بی لیاقتیم که از دستش دادیم حالا باید اونور بخونه واسمون

  10. علی
    2009/11/04 در t 10:38 ق.ظ | #14

    کاشکی با کیفیت پایینش را واسه دانلود میزاشتی.
    حیفه که این همه اون بنده خدا تلاش و هزینه میکنه و اونوقت راحت آلبومش را میزارین برای دانلود.
    اگه امکلانش هست کیفیت آهنگا را پایین بیار و بزار واسه دانلود تا فروش آلبوم بیشتر بشه

  11. علی
    2009/11/04 در t 10:41 ق.ظ | #15

    اون هایی هم که هی از این عسگری بد میگین و میگین که میمونه و تقلیدیه و…
    اگه اینقدر حالیتون میشه پس چرا خودتون نرفتین بخونین.
    چرا فقط ادعا دارید؟؟؟؟

  12. parivash
    2009/11/04 در t 11:11 ق.ظ | #16

    vaghan motasefam ke ma bayad honarmandaye dorosto hesabimono mese shadmehr az dast bedim bad mozakhrafate ye adame moteghalebo gosh konim heyf vaght ke adam bezare vase dl in album
    in ali agha rast mige keyfiate paeenesho bezarid vase dl akhe arzesh nadare adam biad ziad vaght sarfe dlesh kone

  13. shivaa
    2009/11/04 در t 11:59 ق.ظ | #17

    eyyy babaaaa akhe in harfaaa chieee???in bande khoda ham hatman injori hal mikonee khob chera inghad sarkoftesh mikonid?gonah dareeehaaaaa,ye kam hemayatam bad niSt chon harchi bashe inam ye honarmande

  14. مهدی
    2009/11/04 در t 3:06 ب.ظ | #18

    هیچوقت هنرمندی مثل شادمهر رو با کسی مثل این یارو مقایسه نکنید
    من عمرا یه پاپاسی پای آلبوم مسخره این یارو پول نمیدادم از مسئولین سایت هم خیلی ممنونم که آلبوم رو واسه دانلود گذاشتن
    وقتی کسی برای معروف شدن میاد به کسی مثل محسن چاووشی عزیز توهین میکنه و به این راحتی بهش مجوز کنسرت میدن معلوم میشه بخاطر هنرش معروف نشده
    از دوستان عزیز خواهش میکنم این آلبوم مسخره رو دانلود کنن و به بقیه بدن تا هیچ کی این آلبوم مسخره رو نخره
    مرسی

  15. 2009/11/04 در t 3:19 ب.ظ | #19

    شماها حق ندارید به هنرمندان توهین کنید

  16. mehrdad
    2009/11/04 در t 4:19 ب.ظ | #20

    اگه این بابا اینقدر بده چرا اصلاً دنبال دانلود آهنگاش هستین؟ ایشون هم یک هنرمند هستن حالا در هر حدی که باشن شایسته احترام هستند. کار دیگری که نداره فقط می خونه شعر و آهنگ هم که از خودشه تو کنسرتاشم که میری پر از هواداریه که همه شعراشو از حفظ تا آخز می خونن پس چی می مونه دیگه بهتره یه ذره انصاف هم داشته باشین بابا.

  17. علی
    2009/11/04 در t 4:24 ب.ظ | #21

    واقعا حقشه که آلبوم رو مفت بدن دست مردم
    صد رحمت به بنیامین اون حداقل تقلید نمی کنه
    اصلا ولش کن بابا چرا من دارم در مورد این انآقا نظر میدم

  18. سارا
    2009/11/04 در t 5:45 ب.ظ | #22

    حمید عسگری بهترین خوانندهی پاپه اگه مشکل دارین خوب اهنگاش دانلود نکنین به نظر من بهترین البومش بود اهنگاش خیلی قشنگ بود شادمهر بره اول خودش درست کنه

  19. حسن قلی
    2009/11/04 در t 5:50 ب.ظ | #23

    عجب آدمای بیکاری خدا شفاتون بده

    • 2009/11/14 در t 5:00 ق.ظ | #24

      2khtar bache ke az shadmehr chizi nemidoni yani senet ghad nemide ..vaghti shadmehro dark kardi nazar bede..shdmehr eshghe mano hame pesaraye irane

  20. پوریا
    2009/11/04 در t 7:28 ب.ظ | #25

    سلام ببخشید میخواستم بدونم این البوم کاملشه یعنی همه اهنگا هست و همه ی اهنگا کامل اگه میشه جوابه منو بدین مر 300000000000

    • نجمه
      2009/11/04 در t 7:45 ب.ظ | #26

      آره عزیزم کامل است و همه ی آهنگ های اصلی آلبوم است

  21. كيري بود
    2009/11/04 در t 10:02 ب.ظ | #27

    سارا مثل اينكه كست مي خواره ؟ نه ؟ حالا چرا از كير حميد عسگري بالا ميري ؟ تو اين سايت به اندازه ي كافي كير كلفت هست . اگه سري بعد راجع به شادمهر نظر بد دادي كونت پارست

  22. 2009/11/05 در t 12:05 ق.ظ | #28

    مرسی از اینکه انقدر به روز هستین.لطفا به محض بیرون اومدن آلبوم جدید عبدالمالکی اونم واسه دانلود بذارید با تشکر

  23. مهران
    2009/11/05 در t 2:32 ق.ظ | #29

    salam az babat in albom damton garm hamin alan downoldsh kardam movagh bashid

  24. یوسف عبدی
    2009/11/05 در t 3:13 ق.ظ | #30

    سلام به نظر من این البوم حمید بهترین البومش در کل البومهای دیگه است

  25. پویا
    2009/11/05 در t 4:41 ق.ظ | #31

    اولش خواستم آلبومش رو بخرم، اما محض کنجکاوی آهنگ اولش رو دانلود کردم، نتیجه این شد: نه بقیه رو دانلود می کنم و نه دیگه آلبومش رو میخرم. سری قبل از شادمهر تقلید کرد حرفی نزدیم حالا هم از بنیامین. جاز ارگ رو برداشته برای ما آهنگ درست کرده. خیلی هنر کرده…

  26. مانیا
    2009/11/05 در t 9:53 ق.ظ | #32

    اولا که باید بگم واقعا متاسفم که اینجا اینقدر بد دهنی و بی ادبی میشه به شخصیت افراد
    دوما اگه این خواننده ها بدونن که بخاطرشون اینجا چه بحث هائی میشه واقعا متاسف میشن که همچین طرفدارائی دارن اگه کسی میخواد از خواننده محبوب خودش حمایت کنه و نظرش رو بگه میتونه دلایلش رو به صورت منطقی بگه در ضمن هر کسی این حق رو داره که نظرش رو بگه نظر هر کسی قابل احترامه. به نظر هم اصلا مقایسه ی شادمهر و حمید عسگری قیاس مع الفارقه چون غیر از اینکه یه کم صدای حمید عسگری شبیه شادمهره (یا خودش دوست داره همیشه شبیه شادمهر بخونه!!!) هیچ وجه تشابهی با هم ندارن خواهشا ارزش استاد موسیقی و سلطان پاپ ایران شادمهر نازنین رو با این مقایسه ها پائین نیارین.. آخه یه کم منطقی فکر کنین شادمهر کجا حمید عسگری کجا؟!!!! البته من خودم آهنگهای حمید عسگری رو گوش می دم و براش احترام قائلم.

  27. فايق
    2009/11/05 در t 9:56 ق.ظ | #33

    با واقعا نامردي در مورد حميد عسكري اينجوري فكر مي كنيد.
    اولا كسايي كه به اين خواننده كشور توهين مي كنن از موسيقي هيچ سر در نميارن.
    چرا هر وقت يه خواننده خوب پيدا مي شه مي ريد اونو با بقيه مقايسه مي كنيد.
    من از بنيامين خوشم مياد ولي چرا اينقدر البوم خودش دير اومد.
    حميد وشادمهر و بنيامين همه عالين من با همشون حال كردم.

  28. فايق
    2009/11/05 در t 10:00 ق.ظ | #34

    خواهشا نقد كنيد نه توهين.
    لازم نيست همه اهنگاش قشنگ باشه يه اهنگشم به دل بشينه بسه.
    دم همه خواننده هاي كشورمون گرم با اين همه محدوديت بازم اهنگايي بهاي ن خوشكلي رو مي سازن.
    يادتون باشه خيلي از خواننده ها هم هستن الان از عسكري تقليد مي كنن.
    همين ابراهيم تاتليس چندتا از اهنگاي كردي كشورمون رو دوباره خونده.
    جونل اهنگ هايده رو خونده.
    تا بخواي از اين گزينه تقليد ها دارم .
    همشم قشنگ خوندن.
    حميدم كارش درست بود.
    اتفاقا اهنگ تقليديش از همه قشنگ تر بود

  29. فايق
    2009/11/05 در t 10:04 ق.ظ | #35

    اونايي هم كه مي گن اين البومو نخريد.
    نه البوم حميد عسكري بلكه البوم هيچ كسي رو تا حالا نخريدن.
    جونشون واسه 1000 تومن در مي اد.
    حميد هم نياز ي به اين 1000 تومن اينا نداره
    همين كنسرتشم واسش كافيه.
    اينم خطاب به اقا پويا كه نظر داده .
    خودت كه ادعات مي شه يه چيزي بخون.

  30. Sadegh
    2009/11/05 در t 10:06 ق.ظ | #36

    عالیه دمش گرم چی خونده. این کسایی که از حمید بد میگن چرا اولش آلبوم رو دانلود میکنن

  31. leftguard
    2009/11/05 در t 11:46 ق.ظ | #37

    واقعا نمی دونم این آدم چرا نمی خواد کارش یکم با کار 5 سال پیش خودش هم فرق داشته باشه؟!!!
    ملودی همون!تنظيم همون!ترانه همون!
    نمی فهمم!

  32. be to che?
    2009/11/05 در t 11:51 ق.ظ | #38

    salam

  33. مهدی
    2009/11/05 در t 12:53 ب.ظ | #39

    اگه تو کشوی کامپیوتر من نگاه کنی پر از آلبومهای اورجیناله اتفاقا خرید آلبومهای اورجینال برای من خیلی لذت بخشه ولی کسی که فقط تقلید میکنه هم از آهنگها از سبک خوندن دیگه آلبومش ارزش خریدن نداره
    از دوستان عزیز هم خواهش میکنم ادب رو رعایت کنن واگه نظری دارن بدن چون اینجوری شخصیت خودشونو نشون میدن

  34. امیر
    2009/11/05 در t 1:29 ب.ظ | #40

    chra darin khodetono ghol mizanid behtarin khanandeye pop to iran hamid aksariye hala har ki behesh hasadat mikone oo tahamolesho nadare behtare ke ahangasho gosh nade ma gosh midim khodemon hal mikonim lazem nis shoma hal konid

  35. ایدا
    2009/11/05 در t 1:54 ب.ظ | #41

    من که اهنگ فرشته رو گوش دادم تقلیدی نبود ولی قشنگم نبود

  36. 2009/11/05 در t 2:09 ب.ظ | #42

    salam
    میگما خدا وکیلی چه بدی از این بنده خدا دیدین که همش مدام میگین حمید عسکری بده.
    مگه خوانندگی یا تقلید کردن کار بدیه . خب اگه بد بود خواننده های دیگه هم نبای تقلید کنند . در ضمن صداش محشره . دیونه ها بنیامین در برابر حمید عسکری عددی نیست .

  37. 2009/11/05 در t 2:11 ب.ظ | #43

    به خدا به جون بابام صداش عالیه . راستش اگه قسمت شد و دیدمش یه لب جانانه بهش می دم

  38. 2009/11/05 در t 2:17 ب.ظ | #44

    قربون تک تک خواننده های کشورمون بشم که بازم با این همه محدودیت که آخوند ها واسه ما ایرونی ها درست کردند بازم آهنگ توپ رو به اجرا می زارن .

  39. حمید عسگری
    2009/11/05 در t 4:02 ب.ظ | #45

    1- به نظر من بنیامین خیلی هم از شادمهر شاخ تره…
    2- راستی اگه ساناز خواست منو ببینه موردی نداره ولی خبری از لب بازی نیست.
    3- اگر تقلید بده پس همه مراجع تقلید هم میمونن اصلا.

    • بهناز
      2009/11/05 در t 11:20 ب.ظ | #46

      خیلی هم قشنگ بود اونایی که دوست ندارن گوش ندن صدای راستین هم شبیه ابی هستش پس میمونه؟بنیامین شادمهر عسگری هر 3 خواننده هستن قشنگ هم میخونن

      • بهناز
        2009/11/05 در t 11:24 ب.ظ | #47

        خوشتون نمیاد گوش نکنید!خوانندرو خراب میکنید

  40. رها
    2009/11/05 در t 4:48 ب.ظ | #48

    اینکه انتظار داریم یه خواننده نه صداش نه متن اشعارش و نه سبک آهنگاهش “کاملاً” یه چیز متفاوت و مجزا از همه ی خواننده ها باشه یه انتظار بیجاست و نظری غیر عادلانه اس،چون با وجود اینهمه خواننده “گاهی” پیش میاد که خواننده ای صداش شبیه خواننده ای دیگه باشه و همچنین گاهی یکی دو آهنگش به سبک خواننده دیگه و همچنین متن اشعارش شبیه به دیگران باشه.
    پس گاهی پیش میاد توی همه ی کارهای یه خواننده چند تا کار ضعیف و همچنین مشابه دیگران پیدا کرد؛
    پس انتظار یه کار کاملاً متفاوت چه از نظر سبک،متن اشعار،صدای کاملا متفاوت؛یه انتظار بیجاست!

  41. Nima
    2009/11/05 در t 6:27 ب.ظ | #49

    thanks alot man

  42. 2009/11/06 در t 1:08 ق.ظ | #50

    همتون در اشتباهین ببینین حمید خواننده خوش صدایه کجای صداش مثه شادمهرهه کرهم تشریف دارین

  43. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:13 ب.ظ | #51

    نام حمید عسکری حدود 3 سال پیش با انتشار آلبومی با نام “کما” برروی زبان ها افتاد. او بیشتر شهرت خود را از شباهت بیش از اندازه ی صدایش به شادمهر عقیلی پیدا کرد. شرایط بد موسیقی در آن زمان موجب شد تا “کما” یکی از موفق ترین آلبوم های آن سال شود. البته اگر از حق نگذریم در این آلبوم کارهای قابل توجهی وجود داشت

  44. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:14 ب.ظ | #52

    شاید موفقیت “کما” موجب شد تا حمید عسکری ، به دنبال موفقیت یک کمای دیگر برود. او نام آلبومش را “کما 2″ نهاد و اما راه را اشتباه رفت. پروژه ای که از همان ابتدا ، شکست آن مشهود بود. انتخاب نیما وارسته به عنوان تنظیم کننده ، موجب شد تا بسیاری شکست و ضعف آلبوم “کما2″ را پیش بینی کنند. همانطور که شاهد هستید ، این آلبوم دارای ضعف بسیار عمیقی است و آن هم تنظیم های دیجیتالی تکراری که پیش از این در آهنگ ها و کارهای هنرمندانی همچون بنیامین بهادری و سهیل تهرانی و… (که نیما وارسته به عنوان تنظیم کننده با آن ها کار کرده بود) از آنها استفاده شده بود.
    اگر زمانی حمید عسکری به دنبال “شادمهر عقیلی” شدن بود ، در این آلبوم به دنبال “بنیامین” شدن بودن است. نکته مهم اینجاست که خودش بارها و بارها تقلید از سبک بنیامین را نفی کرده است. طبق معمول همه کارهایی که نیما وارسته تنظیم آن را بر عهده دارد ، این آلبوم نیز با یک قطعه ریتمیک (با یک بیت موسیقیایی خیلی تکراری) که معمولا برای جذب شنوده می باشد ، آغاز می گردد. اساسا آلبوم حرفی برای گفتن ندارد. این آلبوم برای حمید عسکری شکست بزرگی خواهد بود و او شاید هیچگاه به این نکته اشاره نکند اما همیشه این گونه شکست ها موجب می شود تا به پیروزی های بزرگی رسید.

  45. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:15 ب.ظ | #53

    قطعه اول – فرشته : این قطعه ریمیکس و ترکیب جدیدی از قطعه “دنیا دیگه مثل تو نداره” بنیامین بهادری و “عاشقی” از سهیل تهرانی است (هر چند قطعه “عاشقی” خود نیز تقلیدی از کار بنیامین است). تنظیم کننده حتی ترکیب BASE LINE ها را نیز تغییر نداده است و BEAT کار نیز همان BEAT قطعه “دنیا دیگه مثل تو نداره” می باشد با تفاوت هایی بسیار اندک. همانطور که اشاره کردم این قطعه برای جذب شنونده در ابتدای آلبوم قرار داده شده است و یک قطعه ریتمیک می باشد.

  46. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:15 ب.ظ | #54

    قطعه دوم – گل من : طی سال های گذشته شاهد آن بودیم که بسیاری از خوانندگان داخلی با تقلید صدای خوانندگان قدیمی همچون فرهاد مهراد ، فریدون فروغی ، داریوش اقبالی ، ابراهیم حامدی و یا حتی خوانندگان جدیدتر همچون امید و شادمهر و… سعی کرده اند شهرت کسب کنند. البته حمید عسکری نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما ببینید سطح موسیقی ما به کجا رسیده است که حمید عسکری از موسیقی علیرضا فرد کپی برداری می کند. واقعا این کار از شکاف عمیق موسیقی در کشورمان و محدود شدن آلبوم ها به چند کار ریتمیک و عوام پسند و تکراری محدود شده است. آیا خواننده شعور مردم را زیر سوال نبرده است؟

  47. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:16 ب.ظ | #55

    قطعه سوم – خسته شدم : این کار نیز فضایی بسیار مشابه با فضای آلبوم سهیل تهرانی دارد. نکته جالب این است که نیما وارسته حتی به ملودی قطعه آلبوم مذهبی بنیامین نیز رحم نکرده است و از آن نیز در این قطعه استفاده کرده است. شاید یکی از نکات قابل توجه و برتری آن نسبت به البوم بنیامین ، صدای حمید عسکری باشد. در واقع ، صدای حمید عسکری وجه تمایز این آلبوم با آلبوم بنیامین است.

  48. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:16 ب.ظ | #56

    قطعه چهارم – خنده و گریه : متفاوت ترین قطعه آلبوم کما 2 می باشد. البته نه از جهت اینکه نو آوری دارد (چون نو آوری در کار نیست) از جهت اینکه به کارهای بنیامین شباهت ندارد. شاید دوستان فکر کنند ما قصد داریم این دست به تخریب این هنرمند بزنیم اما بخش اول این قطعه نیز برداشتی از یکی از قطعات آلبوم “نیستی تو” از بهنام علمشاهی است. البته این کار قابل تحسین است ، ملودی کار ریتمیک و شاد است اما فضای ترانه غمگین است. البته از روی نام قطعه یعنی “خنده و گریه” باید به این نکته پی برد. در ضمن بهتر بود نام این قطعه “گریه و خنده” باشد تا راحت تر خوانده شود!

  49. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:17 ب.ظ | #57

    قطعه پنجم – ستاره : آهنگی با فضای بسیارغمگین. شعر و صدای خواننده بیشتر با ضربات درامز مجازی هماهنگی دارد تا ملودی کار. یکی از بهترین قطعات آلبوم “کما 2″ ، استفاده از سازهای واقعی و عدم بهره بردن از فضاهای مجازی موجب شده است تا کار قابل توجهی شود. شعر بسیار کوتاه این قطعه توسط حمید عسکری و محمد علیزاده نوشته شده است. شعر به هیچ وجه دارای معنا و مفهوم بالا نیست و یک کار سطحی است.

  50. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:17 ب.ظ | #58

    قطعه ششم – تقصیر : ترانه این کار از حمید عسکری و داریوش شهریاری است. ترانه قابل توجهی نیست. قطعه ای به سبک تکنو یا ترنس که البته هرچه جلوتر می رود فقط صدای BASE بیشتر می شود. صدای خواننده بر اساس BASE CLIP ها تنظیم شده است. در اواسط کار هنگامی که صدای ویولن به گوش می رسد ، گویی به قطعه “محال” شادمهر عقیلی گوش می دهید. آیا واقعا باعث تاسف است که دو ترانه سرا به کمک هم ، هم نمی توانند یک شعر مفهومی ارائه دهند.

  51. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:18 ب.ظ | #59

    قطعه هفتم – واسه اینه که… : این قطعه را پیش از این نیز شنیده بودیم. فقط تنظیمش را عوض کردند. چنین کاری از آقای وارسته بعید است. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردم اگر این آلبوم برگ برنده ای دارد صدای حمید عسگری است. در این قطعه اوج و فرود صدای حمید بسیار مشهود و واضح است. کار برخلاف سایر کارهای درست تنظیم شده است و منطبق بر یک الگوی خاص مثل صدای درامز مجازی یا صدای بیس کلیپ ها نیست.

  52. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:19 ب.ظ | #60

    قطعه هشتم – چشمای تو : بهنام صفوی یکی دیگر از برگ برنده های آلبوم “کما 2″ می باشد. تنظیم این قطعه بسیار زیبا انجام شده است. شهاب رمضان نیز در ساخت ملودی این قطعه با حمید عسکری همکاری کرده است و این خود نیز باعث شده فضای آهنگ متفاوت باشد. به جرات می توانم بگویم این قطعه از هیچ آهنگ دیگری تقلید نشده است!!! باید به بهنام صفوی عزیز برای تنظیم این کار متفاوت تبریک گفت. به عنوان بهترین قطعه می توانم از این قطعه یاد کنم.

  53. iranitarin_boy
    2009/11/06 در t 12:19 ب.ظ | #61

    قطعه نهم – وقت رفتن… : باز هم یک نمونه بارز دیگر در کپی برداری . این قطعه نیز برداشتی (بخوانید کپی برداری) از یکی از کارهای مرحوم ناصر عبداللهی است. تنها تفاوت آن این است که در این قطعه صدای ادوات موسیقی راک همچون گیتار الکتریک شنیده می شود که در کار مرحوم عبداللهی این گونه نبود. شعر این کار از خانم “فاطمه صالحی” می باشد. شعر این کار و قطعه قبلی به عنوان بهترین شعرهای این البوم هستند.

  54. سجاد
    2009/11/06 در t 1:15 ب.ظ | #62

    سلام بعضی اشخاص باید برن خجالت بکشن با این نحوه صحبت کردنشون عزیز من دوس نداری گوش نکن اجباری که در کار نیست که بعد به طرف توهین کنید در ضمن شادمهر اگه اینکاره بود میموند نمیرفت آبروی تمام ایرانیارو ببره

  55. سارا
    2009/11/06 در t 2:50 ب.ظ | #63

    سلام.واقعا که حمبد عسکری جز تکرار کردن خودش کار دیگه ای نداره کاش شادمهر هم مثل این اقا
    پارتی به اون کلفتی داشت که هم کنسرت بذاره هم البوم مجوز دار بده بیرون.مثلا اهنگ گل من رو گوش کردید هیچ فرقی با اهنگ دیگه تو رو ندارم نداره.با وجود این جور خواننده ها موسیقی پاپ کجا میخواد بره.

  56. 2009/11/06 در t 4:27 ب.ظ | #64

    من با اون دسته از دوستان که گفتن کار حمید عسکری تقلید موافقم… حمید عسکری اصلا” یک ذره صدا نداره!! تمام آهنگاش تقلید از آهنگای خواننده های دیگه هستش.! مثل آهنگ فرشته که دیگه خیلی زایست از بنیامین تقلید کرد.! حمید عسکری یه تار مو بنیامین هم نمیشه!! تو این مملکت یه مشت آدم پول پرست هستن که به اینجور آما مجوز میدن…

  57. 2009/11/06 در t 4:30 ب.ظ | #65

    بعدش هم در حال حاضر شادمهر و محسن چاووشی بهترین خواننده های پاپ فارسی هستن. حمید عسکری هیچوقت به اندازه این خواننده ها طرفدار نداشته و نخواهد داشت. باور نمیکنید برید ت. سایتهایی که نظر سنجی بهترین خواننده پاپ فارسی رو گزاشتن یه نگاه بندازید اگه شادمهر یا محسن چاووشی 4 برابر حمید عسکری رای نیاوردن من اسممو عوض میکنم…

  58. پوریا
    2009/11/06 در t 4:59 ب.ظ | #66

    البوم قشنگی بود. همتونم بدونین شادمهر خودشو بکشه به گرد پای محسن یگانه نمیرسه پس بحث نکنید.شادمهر لیاقط ایران بودنو نداشت …

    • امید
      2009/11/07 در t 12:42 ب.ظ | #67

      اصلا شادمهر یه آشغال به تمام معناست

      • شادمهر
        2009/11/07 در t 5:31 ب.ظ | #68

        بچه جون تو چی از موسیقی میدونی!
        اصلآ در حدی نیستی که درباره ی کارای شادمهر حرف بزنی!
        بچه شادمهر اختراع میکنه کسایی مثل حمید عسکری تقلید میکنن!
        حالا تو هی اینجا خودتو جر بده که حمید یکه!
        انقد از این حرفا دارم که دیگه حوصله ی نوشتنشو ندارم.متاسفم!!!!!!!!!!!!

  59. احمد
    2009/11/07 در t 12:44 ق.ظ | #69

    اصولا کارهای خال کارهای خوبی از آب درمیان مگه نه ؟

  60. احمد
    2009/11/07 در t 12:51 ق.ظ | #70

    بعد چرا . . . میگید ؟ شادمهر رفته خارج از کشور که بتونه فضاهای چدیدی رو اتود کنه عسگریا و غیره دیگه چه اسبین برای خودشون . اصلا فکر میکنید چرا آلبوم حمید عسگری بعد از آلبوم عقیلی وارد بازار میشه ؟ به خاطر اینکه ببینه شادمهر چی خونده اینم همونجوری بخونه و همه اینا هم البته یه دلیل داره . پول آقا مردم میخوام نون بخورن گفتم نون من امروز نون بیستمنی رو گرفتم بیست و هفتم و نیم این یعنی اینکه ما داریم به . . . میریم متوجهین که یا هنوز بگم!ahmadnematzadeh@yahoo.co.uk

  61. احمد
    2009/11/07 در t 1:46 ق.ظ | #71

    یه دیوونه میگه عقیلی وطن فروشه بعد اون روانی میگه صدای عسگری محشره بعد یه دیوونه اونو با بنیامین مقایسه میکنه بعد یکی از اونور میگه مگه تقلید چه اشکال داره. من فقط جواب اخری رو میدم اقای دکتر تقلید میتونه یه شروع باشه اما نه اینکه دیگه بشه یه جور مرام.چاوشی یه زمانی شبیه قمیشی میخوند اما بعد ازش فاصله گرفت و فضای کاراشو عوض کرد . سعی کنید تو زندگی اصلا دنبال مطالعه و فکر و اندیشه و درک و اینجور چیزا نرید بشینید فقط از دهن این رفیق و اون رفیق چرت و پرت و تبادل احساس های بچه گانه بشید انگار یه مشت دختر 18 ساله دارن نظر میدن.وای خدا این مملکت کی درست میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  62. فرزاد
    2009/11/07 در t 9:18 ق.ظ | #72

    ایول با این نظر احمدآقا خیلی حال کردم….
    راست میگه دیگه… زشته بخدا مثه دخترای دم بخت از پسرای مردم ایراد میگیرین…
    هرکی شعراش با صداش باحالتر باشه معروفتر میشه، همه بیشتر از از آهنگاش گوش میکنن، بعدش آهنگاش همه گیر میشه، بعدشم جواد میشه میره پی کارش… این که دعوا کردن نداره…

  63. امید
    2009/11/07 در t 12:39 ب.ظ | #73

    بابا من این حرفا حالیم نمی شه خاننده فقط حححححححححممممممییییییددددد عععععسسسسکککککککرررررررییییییییییی حالیتون شد
    عاشق صداشم هزار بار مردم تا هین آلبومش به بازار اومد….

  64. امید
    2009/11/07 در t 12:41 ب.ظ | #74

    بابا من این حرفا حالیم نمی شه خاننده فقط حححححححححممممممییییییددددد عععععسسسسکککککککرررررررییییییییییی حالیتون شد
    عاشق صداشم هزار بار مردم تا این آلبومش به بازار اومد….

  65. تندیس
    2009/11/07 در t 3:59 ب.ظ | #75

    تقلید چیز خوبیه یا نه؟ آیا هر کس باید سبک خودشو داشته باشه ؟ آیا ….

  66. زهره
    2009/11/07 در t 4:07 ب.ظ | #76

    سلام از دانلود مرسی،کارای حمید تکراری و تقلید بود،ولی دلیل نمی شه دوستان به هر کسی میخوان توهین کنند،شادمهر هم یک هنرمند ناب ،هم موریکش و هم صداش،تورو خدا یکم مودبانه تر نظر بدید مرسی

  67. nima
    2009/11/07 در t 8:39 ب.ظ | #77

    akhareshe fagat hamid joone khodam berin shomaham baon shadmehretoon aghooshetono baz konin

  68. حسین
    2009/11/07 در t 10:48 ب.ظ | #78

    khiliiii zaif kar kard

  69. سامی
    2009/11/08 در t 1:46 ق.ظ | #79

    اصلا خوب نیست همین که جایی سرو صدا نکرده یعنی ضعیف هست و گل هم نمیکنه
    شعراش و ملودیها شکل هم و بودن قدرته
    اینا هم نتیجه ی غروره

  70. ix
    2009/11/08 در t 2:24 ق.ظ | #80

    salam
    albume avalesh kheily ghavii bod
    in album mesle albume avalesh nabud
    ama ye dostemon goft taghlid bi maanast in doroste chon ahange avalesh ye sabke va har kasi mitone to iin sabk bekhone
    omidvaram tame khanndehaa kami ham roye melodiiii vaght beazaran
    ta hadeaghall karharo beshe bedone tarikhe masraf gosh kard
    mamnoon
    only ebi feat shadmehr

  71. روح الله
    2009/11/08 در t 4:36 ق.ظ | #81

    خیلی ممنون

  72. 2009/11/08 در t 7:28 ق.ظ | #82

    سلام.

    اقا من فکر می کنم یه کم دوستان تحت تاثیر احساساتشون قرار گرفتن و منطق و گذاشتن کنار.

    البو حمید این دفعه واقعا ضعیفه. البوم کما که اومد من خودم یکی از طرفداراش بودم الانم حمید و دوست دارم.

    اما عزیزم شمایی که اینجوری با صراحت از سلطان پاپ ایران شادمهر صحبت میکنین.

    کدومتون می تونه دو تا کار شبیهبه هم از شادمهر بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    همه کاراش متفاوت است.

    امید وارم حمید عسگری هم در البوم بعدیش کارای متفاوت و خوبی بیرون بده/

  73. 2009/11/08 در t 8:10 ق.ظ | #83

    سلام .نظر من اینه که :شادمهر یه عجوبه اس تمام اهنگ هاش شنیدنی و هیچ وقت از شنیدن نمی اوفته .شما الان برید یه کی از اهنگای شادمهر رو که توی ایران خونده رو دوباره گوش بدین اون وقت به حرف من می رسید که اهنگ های شادمهر هیچ وقت تکراری نمی شه .اما در مورد حمید عسکری :هر چی در مورد شادمهر گفتم رو برعکس کنید می شه انتقاد در مورد اقا حمید.صدای شادمهر صدای خودشه ولی حمید ع چی تقلیدیه حتی اهنگاش.

    • 2009/11/14 در t 5:01 ق.ظ | #84

      bezan2music.blogfa.com

  74. yas
    2009/11/08 در t 1:13 ب.ظ | #85

    سلام عزیز دلم این آلبومت خیلی عالیه مرسی دوست دارم

  75. حمیدرضا عسکری
    2009/11/08 در t 1:47 ب.ظ | #86

    عالی بود

  76. فازی
    2009/11/08 در t 5:26 ب.ظ | #87

    عالی بود..هر کی نپسندید سلیقه نداره لابد

  77. mahsa
    2009/11/08 در t 6:06 ب.ظ | #88

    خیلی خیلی خوب مالیده بود

  78. 2009/11/08 در t 9:56 ب.ظ | #89

    سلام كار حميد عسكري خوب بود
    اما اصلا با شادمهر نمي شه مقايسه كرد چون شادمهر استاد پاپ است

  79. 2009/11/08 در t 11:44 ب.ظ | #90

    هر کس به شادمهر جونم توهین کنه کونش پارست بی قید شرط

  80. papillon
    2009/11/09 در t 3:36 ب.ظ | #91

    من یه شادمهربازم.از اون اول اهنگای شادمهر گوش دادم.وکسانی که شادمهرو یه وطن فروش خطاب میکنند بهشون توصیه میکنم یه بار دیگه توی خلوتشون به اهنگای شادمهر گوش بدن.البته نامردیه که از صدای حمید عسگری بگذریم.به هر حال تک تک اهنگای شادمهر مثل ستاره.ژینا.یه کاری کن.ادت.تقدیرو….ادما دگرگون میکنه

  81. golekhoshk
    2009/11/09 در t 6:53 ب.ظ | #92

    albomesh dar hado andazeye haMd askaR Ns!!!
    entezaram Bshtar az Ina booooooood
    ba 2 ahange tekrariiiiiiiiiiiiiii
    man ke faghat ba majid joooooonam hal Mkoooooooooonam haMn!!!!

  82. legolas
    2009/11/10 در t 12:56 ق.ظ | #93

    سلام به بچه هایی که طرفدار حمیدن.اونایی که از شادمهر حرف میزنن بگن کدوم آهنگ شادمهر معنی و مفهوم داره؟هاااااا؟یه مشت چرت میخونه و میده بیرون.من اول از همه محسن یگانه رو دوست دارم.از حمیدم خوشم میاد.این آلبومشم خیلی خوب بود.

  83. papillon
    2009/11/10 در t 8:59 ق.ظ | #94

    اینو برای legolas مینویسم.تویی که میگی اهنگای شادمهر معنا ومفهوم نداره اینو بدون که برای فهمیدن اهنگای شادمهر باید درکت بالا باشه. همین محسن یگانه اگه ادم بود جراحی زیبایی نمیکرد.به هر حال نبود اعتماد به نفس اخرش به پوچی ختم میشه

  84. Psh
    2009/11/10 در t 10:29 ق.ظ | #95

    سر چی دعوا می کنید آخه؟ شادمهر بیشتر از این که خواننده ی خوبی باشه آهنگساز خوبیه. حمید هم یه مقلده که کارشو الان از شادمهر بهتر انجام میده. سلطان پاپ ایران هم شادمهر نیست. اون الان دیگه چیزی جز اسم از ایرانی بودنش نداره.

  85. مسلم قبیتی
    2009/11/10 در t 10:34 ق.ظ | #96

    یه سلام گرمو صمیمی ضمیمه تموم بروبچ باحال ایرونی
    دوستتون دارم به شرط اینکه حمید رو دوست داشته باشین

  86. مسلم قبیتی
    2009/11/10 در t 10:44 ق.ظ | #97

    راستی یادم رفت بگم
    شادمهر صداش خوبه اما اهنگاش چرته0هرکی هم قبول نداره به درکککککککککککک

  87. نانسی
    2009/11/10 در t 11:09 ق.ظ | #98

    اقا مسلم من باهات موافقم

  88. رضا
    2009/11/10 در t 11:21 ق.ظ | #99

    همچین چنگی به دل نمی زنه آلبومش. اولی بهتر بود. حدس می زدم تو ذوقم بخوره. این تیپ خواننده ها با اولین آلبومشون تخلیه هنری می شن.

  89. مسلم قبیتی
    2009/11/10 در t 11:45 ق.ظ | #100

    اقا رضا خیلی قشنگ تحلیلش کردی

  90. psh
    2009/11/10 در t 2:01 ب.ظ | #101

    اینجور خواننده ها مثل یه موج خروشان میان و زود میرن. آهنگاشون هم همینطوره زود تکراری میشه. هنرمند اونیه که هم خودش هم اثرش تا ابد تو دل مردم باشه.

  91. امین
    2009/11/10 در t 6:32 ب.ظ | #102

    نسبت به البوم قبلیش کاراش ضعیفتر بود.اما حمید خواننده خوبیه حتما کاراهای بهتری میده بیرون.موفق باشیدbye.

  92. SHS
    2009/11/11 در t 9:00 ق.ظ | #103

    تقليد محض بود . تازه ميشه دليل اين همه به تعويق افتادنو فهميد!!!!

  93. farzan
    2009/11/11 در t 12:38 ب.ظ | #104

    خواهش می کنم خودتونو کنترل کنین دوستان.شادمهر زیبا می خونه جای خودش ارزش داره .حمید هم تازه کاره و جایگاه خاص خودشو داره .اما در مورد بنیامین باید بگم آلبوم آخرش ترانه های جالبی داشت در چند تراک ولی در کل از ترانه های کوتاه استفاده شده بود که باعث افت آلبوم بود .حمید هم در این آلبوم این کارو کرده که همه اعتراض میکنن به آلبوم.فکر کنم جدیدا مد شده ترانه سراهای دوبیتی گو.بهتره دنبال ترانه سرای خوب باشن.مثل ترانه های زیبای رضا صادقی عزیزززززززززززززززز.که البته اونم این چند وقت کار تک و افتضاح زیاد داشته.کلا اگه بخوای حرف بزنی در این مورد هیچ کی فعلا بی اشکال نیست………!

  94. علیرضا
    2009/11/11 در t 12:55 ب.ظ | #105

    آقا جون چرا دعوا می کنین؟…جوجه رو آخر پاییز میشمارن..برای درک تفاوت بین شادمهر و حمید عسکری بین کسایی که زیاد کل میکنن،احتیاج به زمان هستش…ببینین کدومشون روز به روز موفق تر میشه؟روز به روز جهانی تر میشه.؟..آخه اینا الکی نیست که..مختونو بکار بگیرین..مقایسه شادمهر و حمید عسکری مثل مقایسه استاد و یه …بیخیال!

  95. mitra
    2009/11/11 در t 1:21 ب.ظ | #106

    خیلیم خوب بود . بی لیاقتا

  96. سام
    2009/11/11 در t 1:37 ب.ظ | #107

    سلام هرگلی یه بویی داره
    شادمهر سالاره.
    حمید عسگری هم جای خودش
    ولی سلطان پاپ ایران داخل کشور محسن یگانه

  97. علی عاشق شادمهر
    2009/11/11 در t 4:47 ب.ظ | #108

    سلام دوستان عزیزم. شما رو به خدا اینقدر خون خودتونو کثیف نکنین. من اکثر پستها رو خوندم و فقط با نظر سام موافقم. هر گلی یه بویی داره. شاید خیلی ها بگن حمید عسکری گل مصنوعیه و هیچ بویی نداره. ولی به این فکر کنین که ما فقط یک مدت کوتاه امثال این آلبومو گوش میدیمو بعدشم ازس زده میشیم. ولی از آثار کسی مثل شادمهر هرگز خسته نمیشیم.چون براش به صورت حرفه ای زحمت کشیده شده. پس زیاد سخت نگیرین. هر هنرمندی یک ارزشی داره و نباید اشتباهی قیاس کرد.

  98. حمید عسگري
    2009/11/12 در t 12:34 ق.ظ | #109

    سلام دوستان منم حمید
    عجب غلتی کردم اين آلبومو خوندم!
    من از عذر می خوام

  99. bi hes
    2009/11/12 در t 8:17 ق.ظ | #110

    آقایون و خانمهای محترم خیلی بیکارینا می دونستین؟ خدا به شما عقل بده چندرقازم به حقوق ما اضافه کنه

  100. 2009/11/12 در t 7:25 ب.ظ | #111

    مهدي :سلام كار حميد عسكري خوب بوداما اصلا با شادمهر نمي شه مقايسه كرد چون شادمهر استاد پاپ است

  101. 2009/11/12 در t 10:41 ب.ظ | #112

    سلام . من اصلن نمی دونم اینجا چه خبره ولی … ااااا گوشیم داره زنگ می زنه بعد بتون می گم.فعلا!

  102. داوود خطر
    2009/11/12 در t 11:55 ب.ظ | #113

    چی کسشعر سر هم کردین اینجا؟ گه میخورین یا نه؟
    بابا برین زندگیتونو کنین، کس بکنین، کسشعر نگین…
    این ساناز که میخواد به حمد عسکری لب بده من پایه سکس هستما، خواستی بیا مشتی بکنمت مردم از شق درد، همچین کیری بکنم تو کست که تا عمر داری مزش زیر زبون کست بمونه!

  103. عسل
    2009/11/13 در t 2:35 ب.ظ | #114

    سلام.هم کار شادمهر خوبه هم کار حمید ولی هر کس جای خودش این آلبوم حمید هم بدک نبود

  104. پرویز
    2009/11/13 در t 4:26 ب.ظ | #115

    سلام آقا شادمهر یه جیزه دیگه است من خیلی قبولش دارم

  105. ُسجاد
    2009/11/13 در t 8:50 ب.ظ | #116

    چی بگم/

  106. tin
    2009/11/14 در t 2:48 ق.ظ | #117

    شادمهر یه دوره ای داشت دوره اون تموم شد رفت الان گند زده به خودش با این آهنگاش! آدم بود میموند تو مملکتش می خوند!!!!‌جای این حرفا از خوانندتون حمایت کنید که فردا اینم نره اونور آب یکی دیگه بیاد بگید از حمید تقلید کرد !

  107. 2009/11/14 در t 9:47 ق.ظ | #118

    سلام دوستان همه نظراتتون را خوندم. در مورد البوم حمید عسگری باید بگم که یکی دو ترکش مثل ستاره و به خصوص چشمای تو به دلیل اینکه تقلیدی نبود و دلی خوانده شده بود را دوست داشتم ولی بقیه…نکته دوم برای خوب یا بد بودن کارای یه خواننده ماندگاری اهنگ و مدت تازه بودن و شنیده شدنشه…اگه دیدید که ترانه ای زیاد شنیده شد و توسط مردم زمزمه شد بدانید که موفق بوده..وگرنه تمامی این بحث هاو جدل های بالا بی حاصله..خوشحالم که با این وبگاه اشنا شدم

  108. sahar
    2009/11/14 در t 1:59 ب.ظ | #119

    آقای عسکری کاراتون همه عالیه من طرفدار پروپا قرص آهنگاتونم
    میشه فول آلبومتون رو به ایمیل من بفرستید ممنون

  109. golekhoshk
    2009/11/14 در t 5:28 ب.ظ | #120

    هه هه
    ببخشید یکم بی ادبی میکنما
    ولی … ننه حمید … ننه شادمهر
    سلطان پاپم مجید خراطهاست نه یگانه
    بعدشم چاوشیه بعد یگانه
    همینطوری که تو نظر قبلی گفتم آلبومش تو حدو اندازه حمید نیست

  110. رضا
    2009/11/14 در t 9:39 ب.ظ | #121

    سلام به همه شما
    شادمهر واقعا معرکه است و خیلی خلاقیت بالایی داره
    ولی
    هیچ چیز از ارزش حمید عسگری کم نمیکنه
    حمید عسگری واقعا در حد خودش عالیه
    نظر همه شما شادمهر دوستها مهمه.ولی لطفا از حمید عسگری بد نگین

  111. نرگس
    2009/11/15 در t 8:27 ب.ظ | #122

    شما چه جور آدمايي هستيد كه به اين راحتي درباره هنرمندا صحبت مي كنيد برا بعضي ها متاسفم هر كي سر جاي خودش حاليتون شد.

  112. 2009/11/15 در t 8:30 ب.ظ | #123

    قسمت نميشه انگار دست تو رو بگيرم براي آخرين بار براي تو بميرم گريه نكن كه اشكات براي من يه درده تحمل غم تو منو ديوونه كرده.هيچكي مثل من تو رو دوست نداره اينو از تو چشام مي توني بخوني

  113. 2009/11/15 در t 8:59 ب.ظ | #124

    افتضاح بود . آهنگ فرشته که یه کپی برابر اصل آهنگ بنیامینه . از یه خواننده ی پر مدعا مثه عسگری بعید بود که همچین کاری بکنه…

    • روب
      2009/11/16 در t 8:58 ق.ظ | #125

      کس ننت

  114. ashkan
    2009/11/15 در t 9:46 ب.ظ | #126

    دمشگرم ولی هرچی که هست خیلی خوبتر تااین که نباشه از نظرمن تمام خواننده های پاپ بدرد نمی خورن فقط خواننده های rap

  115. ABOLFAZL
    2009/11/16 در t 12:46 ق.ظ | #127

    ابوالفضل : با سلام به همه.آقای حمید عسکری واقعا خوب می خونه ولی این و بدونید که شادمهر وطن فروش نیست اگه یه روزی حمید عسکری هم به شهرتی که شادمهر در ایران داشت برسه مجبورش می کنند که وطنش و ترک کن.اینم بگم که هیچکی برام مجید خراطها نمیشه

  116. دیماه
    2009/11/16 در t 8:38 ق.ظ | #128

    HamiD askari is The king of pop in Iran without any doubt
    حمید عسکری بدون شک پادشاه موسیقی پاپ کشور ایران است

  117. دیماه
    2009/11/16 در t 8:56 ق.ظ | #129

    من کلا موسیقی ایرانی گوش نمیکنم اما حمید عسکری مایکل جکسون ایرانه
    شما نمیتونید بگید کی بهتره چون حتی خودتونم نمیدونید منظورتون از بهتر بودن چیه
    اگه بهتر بودن به سکسی بازی و بی بنوباری و البته صدای خوب و شناخت نسبی از موسیقی باشه شادمهر بهتره
    اگه بهتر بودن هم به شنونده زیاد داشتن و تعداد دانلود غیر مجازی باشه که سر به فلک بکشه اونوقت میبینید که همون جور که مایکل جکسون فقیدو هنوزم همه جا میشه شنید،از بازی های رایانه ای گرفته تا وب استریم ها اونوقت حمید عسکری کینگ ایران میشه چون از این تاکسی به او تاکسی و از این وبلاگ به اون وبسایت همه جا هست

  118. مسلم
    2009/11/16 در t 10:10 ق.ظ | #130

    درسته كه اين البوم جالب نبود اما بهتره يه فرصت ديگه به حميد بديم
    اما خداييش شادمهر يه چيز ديگس
    كي با نظر من موافقه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  119. داوود خطر
    2009/11/16 در t 10:50 ق.ظ | #131

    سحر جان آهنگها رو که حمید برات ایمیل کرد تو هم کست رو برای من بلوتوث کن، مرسی

  120. elinaz
    2009/11/16 در t 12:11 ب.ظ | #132

    hamatoon kheili bikarin vaghan keee

  121. fati
    2009/11/16 در t 7:51 ب.ظ | #133

    karash khob & ghabele taamole. sedaie khobi dare ama be paie benyamin nemirese.

  122. fati
    2009/11/16 در t 8:02 ب.ظ | #134

    dar zemn ahai davood oshkol kheili adame koni hasy ye khoke be tamam mana inja irane vase in lash bazia boro makane khodesh bi tarbiat.
    kooooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnn

  123. ashkan
    2009/11/16 در t 9:22 ب.ظ | #135

    همتون اسکولین که اهنگ پاپ گوش می کنین

  124. hamed
    2009/11/17 در t 3:51 ق.ظ | #136

    avalan salam.dovoman shadmehr eftekhare mosighie iranie,harki nemidone bayad bedone ke shadmehr mosighidane,alaki ham be inja nareside,akhare sedeye,kamelan teknike seda ro balade va dar hale hazer yeki az behtarin ahangsazaye iranie,ama hamid askari ham alie, va beghole yeki az bacheha harkasi jaye khodesh.darzemn agha hamid kheyli bishori va az mosighi hichi nemidoni ke be shadmehr tohin mikoni,hamid askari karesh alie harfam nadare ama shadmehr chize digast

  125. hamed
    2009/11/17 در t 4:08 ق.ظ | #137

    darzemn,hamid askari aslan ham az shadmehr taghlid nemikone,har adame shaskoli ke yezare ham az mosighi midone berahati sedaye shadmhr ro az hamid askari tashkhis mide,aslan in 2ta hata sabke khondaneshonam motafavete,ahang sazihashon ke dige nago,kamelan motaghayere,onaei ke in bahsaro pish mikeshan chizi az mosighi nemidonan,bebakhshid age ba payamam be shore bazia bar mikhore,have a good time every one

  126. SARA
    2009/11/17 در t 9:30 ق.ظ | #138

    SALAM MAMNON AMA KHEILY TOL MIKESHE TA DANLOUD BESHE KALAFE KONANDAS.

  127. 2009/11/17 در t 11:19 ق.ظ | #139

    من که میگم اگه خواننده میخاید فقط شادمهر
    فقط اونکه با سوز صداش قلب ها رو تسخیر می کنه
    ختم کلام

  128. 2009/11/17 در t 2:53 ب.ظ | #140

    hamid asgario kheili doost daram , too concert ham mahshar kard

  129. سامان
    2009/11/17 در t 5:52 ب.ظ | #141

    از شما براي گذاشتن آلبوم جديد سپاسگزارم

  130. 2009/11/18 در t 12:03 ق.ظ | #142

    aival vaghean 3dash alie ama kash az shadmehr taghlid nemikard be karhat edame bede ke khaile tarafdar dare vale az aghile taghlid nakon chera ke honar baid monhasr be fard bashad

  131. 2009/11/19 در t 4:47 ب.ظ | #143

    سلام دوستان
    این آلبوم چطور بود؟؟

    برین حالشو ببرین

  132. 2009/11/19 در t 5:34 ب.ظ | #144

    به داش حمید بگین خیلی عالی بود دمت گرم

  133. mehrnoosh
    2009/11/21 در t 11:19 ق.ظ | #145

    بچه ها واقعاً فكر مي كنين اين همه توهين لازمه؟ به نظر من كه كار هر دوشون عاليه هم حميد هم شادمهر در ضمن سليقه هركس يه چيزه كاملاً شخصيه چرا هميشه نكات منفي كارو مي بينين بهتر نيست يه ذره براي كار خواننده ارزش قائل باشيم و زيبايي هاي هنري كارو ببينيم .زياد سخت نگيرين جفتشون عالياً حالا فرقي نمي كنه چه شادمهر چه حميد .در ضمن به حميد عزيزم به خاطر آلبوم جديد و زيباش خسته نباشيد ميگم (البته من شادمهرم خيلي love دارم)

  134. رضا
    2009/11/21 در t 5:28 ب.ظ | #146

    سلام حمید جون دست درد نکن آخر صداست خواهش میکنم یه کنسرت تو قزوین بزار

  135. mehran 2afm
    2009/11/21 در t 7:12 ب.ظ | #147

    ridam b hamaton
    shoma az ahang chi mikhayd
    pap ham shod sabk
    onam pap irany
    lotfan
    bered bemered
    ogey

  136. محمد
    2009/11/21 در t 9:19 ب.ظ | #148

    سلام آلبوم جدید حمید قشنگ بود اما نمیشه حمید عسکری رو با استاد پاپ شادمهر مقایسه کرد.

  137. ساسان
    2009/11/21 در t 10:02 ب.ظ | #149

    دمش خیلی گرمه. البته اول چاوشی بععد حمید. حمید جون قبولت داریم.

  138. رالی
    2009/11/22 در t 10:39 ق.ظ | #150

    hanoz gosh nadadam vali shenidam khobe

  139. هستی
    2009/11/22 در t 10:57 ق.ظ | #151

    سلام حمید جون صدات واقعاعالی،کنسرتت هم عالی بود ، چاکریم باباحنجره طلایی.
    کمای 1و2 محشر بود منتظر آلبوم باحال بعدیت هستم.
    قربونت هستی.

  140. maya
    2009/11/22 در t 8:48 ب.ظ | #152

    salam 2stan har kasi ye nazari dare har kasi az ye seda ya az ye khanandeyi khoshesh miad pas hich kas haghe ino nadare k b khatere alagheye khodesh b nazare digaran bi ehterami kone ya bekhad b shakhsiate khanandeha tohin kone
    pas bikhod ba ham kal kal nakonin

  141. hamed130
    2009/11/23 در t 11:22 ق.ظ | #153

    benazare man tohin be hich honarmandi dorost nist.doroste shadmehr ye level balatare ama hamid ham khob mikhone man ke 2tashono dost daram

  142. الهام
    2009/11/23 در t 1:52 ب.ظ | #154

    خیلی عالیه..
    از چند روز دیگه همه جا فقط اهنگای حمید میشنویم..

  143. Ali
    2009/11/23 در t 7:33 ب.ظ | #155

    salam به نظر من هم حميد و هم شادمهر جفتشون عالين اما من با حمير خيلي حال ميكنم.از اين
    جا ميگم حميد جون عاااااااااااااااااشقتم.دوست دارم.ali

  1. No trackbacks yet.