خانه > سینما > فیلم های روی پرده سینمای ایران

فیلم های روی پرده سینمای ایران

فروش «پسر تهرونی» در آغاز هفته دوم نمایش عمومی این فیلم نسبت به هفته اول صعود داشته است. به گزارش مهر، صعود فروش «پسر تهرونی» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار نشان می‌دهد که آرامش بر سینمای ایران حاکم شده است. سومین فیلم این کارگردان که در 22 سالن اکران شده، پس از 10 روز نمایش 110 میلیون تومان فروخته است. «پسر تهرونی» که پس از «درباره الی» پربازیگرترین فیلم روی پرده است، می‌تواند در روزهای آینده مخاطب بیشتری جذب کند.

پسر تهرونی

پسر تهرونی

داستان این فیلم درباره پسری است که از خارج به تهران می‌آید و پدرش می‌خواهد برای او زن بگیرد. محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، طناز طباطبایی و سارا خوئینی‌ها بازیگران این فیلم هستند.

نمایش «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی در 25 سالن ادامه دارد. این فیلم که هچنان پرمخاطب‌ترین فیلم روی پرده در هفته‌های اخیر است و چراغ سینمای ایران را روشن نگه داشته است، پس از 30 روز از مرز 630 میلیون تومان گذشت.

چهارمین فیلم فرهادی داستان چند خانواده است که به شمال می‌روند و غرق شدن یکی از آن‌ها مشکلاتی را برایشان به وجود می‌آورد. در این فیلم تحسین شده در جشنواره فیلم فجر، برلین و ترایبکا گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، مانی حقیقی، شهاب حسینی، مریلا زارعی و پیمان معادی بازی می‌کنند.
درباره الی درباره الی

 «خروس جنگی» به کارگردانی مسعود اطیابی پس از 27 روز نمایش در 21 سالن بیش از 250 میلیون تومان فروخته است. دومین فیلم اطیابی که یک کمدی رمانتیک است داستان زن و شوهری است که با هم اختلاف دارند و تصمیم می‌گیرند یک روز جایشان را با هم عوض کنند. 

خروس جنگی خروس جنگی
رضا عطاران، مریلا زارعی، احمد پورمخبر، سیامک انصاری و کیانوش گرامی بازیگران این فیلم هستند. «خروس جنگی» دومین فیلم اطیابی است که در روزهای اخیر بیش از دیگر فیلم‌های روی پرده با «پسر تهرونی» رقابت دارد.
 
«امشب شب مهتابه» به کارگردانی محمدهادی کریمی دیگر فیلم روی پرده است که فروش آن دور از انتظار بوده است. این عاشقانه تراژیک که در 22 سالن روی پرده رفته پس از 27 روز نمایش در سینماهای شهرتهران 133 میلیون تومان فروخته است.
مهناز افشار و دانیال عبادی بازیگران این فیلم هستند. به نظر می‌رسد پرونده اکران دومین فیلم کریمی با رقمی نزدیک به 250 میلیون تومان بسته شود که با توجه به فضای فیلم و هدف کارگردان رقم کمی محسوب می‌شود.
امشب شب مهتابه امشب شب مهتابه
 
«هر‌چی تو بخوای» به کارگردانی محمد متوسلانی پس از 27 روز نمایش در سینماهای تهران 44 میلیون تومان فروخته است. فروش این فیلم کمدی که در 12 سالن روی پرده رفته، بسیار کمتر از حد انتظار است. سابقه کارگردان و حضور بازیگرانی مانند مجید صالحی و لادن مستوفی این انتظار را به وجود می‌آورد که فیلم فروش بالا داشته باشد. اما در نهایت پس از یک ماه این فیلم هنوز نتوانسته به فروش 100 میلیون تومانی برسد.
داستان این فیلم کمدی درباره پسری است که با ماشین امانتی با دختری تصادف می‌کند و این ماجرا اتفاق‌هایی را در زندگی آن‌ها به وجود می‌آورد. مجید صالحی، لادن مستوفی، حسن شکوهی و کیانوش گرامی بازیگران فیلم هستند.
هر چی تو بخوای

هر چی تو بخوای

با توجه به شرایط اکران و تمدید مدت نمایش عمومی فیلم‌های روی پرده به نظر می‌رسد فعلا فیلم تازه‌ای به صف اکران اضافه نشود و سینمای ایران با فیلم‌هایی که این روزها روی پرده است به فصل دوم تابستان رسد.
  1. 2009/07/13 در 11:33 ق.ظ.

    درباره الی و خروس جنگی این بین زیباترین ها هستند

  2. fardin
    2009/08/06 در 11:35 ق.ظ.

    چرا این فیلمها رو برای دانلود نمی ذارین

  3. 2010/01/19 در 1:43 ق.ظ.

    SALAM DAMETON GARM INA KE BARAYE DOWNLOD NISTAN BE DARDE KHODETON MIKHORE.09358315441

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه