خانه > خبر > پرشین بلاگ اولین سرویس دهنده وبلاگ فارسی فیلتر شد

پرشین بلاگ اولین سرویس دهنده وبلاگ فارسی فیلتر شد

متاسفانه از لحظاتی پیش سایت پرشین بلاگ اولین سرویس دهنده وبلاگ فارسی فیلتر شد.

یادآور می شوم که پرشین بلاگ از سال 81 آغاز به کار کرده و به عنوان پدر وبلاگستان فارسی به شمار می رود

منتظر دیدگاه های شما در مورد این اقدام عجیب خواهیم بود

persianblog

خوشبختانه ساعاتي پیش ، سایت با پیگیری های مدیران آن رفع فیلتر شد

  1. 2009/09/15 در 12:06 ق.ظ.

    آزادی نزدیک به مطلق یعنی همین

  2. minerva
    2009/09/15 در 12:41 ب.ظ.

    death to a.n

  3. parsa
    2009/09/16 در 3:30 ب.ظ.

    سلام مهدی جان از برناه های جالبت متشکر خصوصا اپدیت nod 32
    اما سوا در باره یک مورد:من وقتی cntr+alt+del را میگیرم که task manager را باز کنم سیستم پیغام میدهد که adminestretor اجازه نمیدهد درصورتی که همین اکانت خود ادمین است.البته وقتی یک اکانت دیگر ایجاد کردم ووارد شدم درست شد ولی با اکانت اصلی جواب نمیده
    ایا کامپیوتر من ویروسی داره ؟واگر مشکل دیگر هست چطور قابل رفعه؟
    ممنون میشوم از جوابت در ایمیل

  4. امید
    2009/10/03 در 2:28 ب.ظ.

    خب این که درست شد
    چرا وبگذر فیلتر شده؟!!

    • 2009/10/03 در 4:25 ب.ظ.

      دوست عزیز شایعه نکنید وبگذر فیلتر نیست

  5. امید
    2009/10/03 در 8:31 ب.ظ.

    بابا شایعه چیه دوست من
    فیلتر شده بود باز شده
    میتونی از کسایی که از سرویسهاش استفاده میکنن بپرسی
    من یه مدت نمیتونستم آمار وبلاگمو ببینم

  6. امید
    2009/10/03 در 8:33 ب.ظ.

    http://kobe-bryant.blogfa.com
    الان هم سرویس نظر سنجی من فیلتره

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

