خانه > موزیک > آهنگ جدید مجید خراطها به نام با کی صحبت می کنی

آهنگ جدید مجید خراطها به نام با کی صحبت می کنی

تازه ترین کار مجید خراطها ( سلطان غم موسیقی پاپ ایران ) به نام با کی صحبت می کنی

مجید خراطها

مجید خراطها

آهنگ با كيفيت MP3 256

با کی صحبت میکنی

آهنگ با كيفيت MP3 128

با کی صحبت میکنی

آهنگ با كيفيت 64 OGG

با کی صحبت میکنی

  1. یه بنده خدا
    2009/10/10 در 7:19 ب.ظ.

    عزیز من مگه مجید خراطها هم به دیدگاه نیاز داره.!!!!!!!!!!!!!!
    بیست بیسته.
    مرسی که این آهنگ رو واسم گذاشتی.

  2. سارا
    2009/10/11 در 9:59 ق.ظ.

    بازم ازتون ممنونم من عاشق آهنگهای مجیدم……

  3. یوسف اقا
    2009/10/11 در 10:29 ب.ظ.

    اقا مجید تکه بخدا تک ستارگان ایرانی 1هایده 2داریوش3 مجید 4 بهروز وثوقی5خسرو شکیبایی6گلشیفته فراهانی 7ترانه علیدوستی 8 گلزار

    • مسعود
      2009/11/30 در 1:31 ب.ظ.

      يادت رفت بگي الناز شاكر دوست

  4. بهزاد
    2009/10/13 در 1:02 ق.ظ.

    مجید خیلی دوست دارم

  5. حمید شریفی اصل
    2009/10/14 در 10:55 ب.ظ.

    مجید خیلی دوستت دارم واقعا سلطان غمی

  6. یک عاشق دل شکسته
    2009/10/14 در 11:11 ب.ظ.

    مجید بهترین خواننده ایران

  7. کیوان
    2009/10/15 در 6:41 ب.ظ.

    عاشقتم مجید حال کردم

  8. 2009/10/16 در 2:03 ب.ظ.

    هلاكتم همين ….
    اهنگات دواي دردمه …

  9. m0hammad
    2009/10/16 در 4:09 ب.ظ.

    خوب شماها که اینقدر مجید رو دوست دارید بیاید یه وبلاگ یا سایت مختص داش مجید بزنیم دیگه به جون خودم اگه من یه شب اهنگاشو گوش ندم میمیرم شمارمو میزارم هر کی موافق بود بیاد وبلاگ یا سایت برا مجید بزنیم 09355050449

  10. benyamin
    2009/10/19 در 8:18 ق.ظ.

    قشنگترین صدا و پر مفهومترین متن
    راستش اگه صداشو یه شب نشنوم خوابم نمیبره 😦

  11. 2009/10/19 در 1:08 ب.ظ.

    عالی… عالی… عالی….
    دوسش دارم همین…
    داری با کی صحبت میکنی؟؟

  12. علی
    2009/10/19 در 3:35 ب.ظ.

    مجید عاشقتم.لتفن فیلم کنسرت 24 مهرشو بزارید.

  13. علی
    2009/10/19 در 3:44 ب.ظ.

    یه دختر مثل من دل شکسته واسه دوستی 09361619723 زنگ بزنه.

  14. حديثه
    2009/10/19 در 11:28 ب.ظ.

    بزرگترين آرزوم اينه كه ترانه هامو بخونه آخه عاشقه صداي مجيدم…

  15. 2009/10/21 در 3:35 ب.ظ.

    مجید جان فدای اون سوز دلت …

  16. سوگند
    2009/10/22 در 3:40 ب.ظ.

    خدا اين مجيد آقا چه خوب ميخونه … درست حرف دل جووناي اين دوره زمونه رو ميگه
    خيلي عالي ميخونه حرفاش به دل ميشينه و آدم گريش ميگيره
    مجيد بيستي ،بيست بيست
    اولين خواننده اي هستش كه نه مثلش بود و نه مثلش وارد عرصه ي خوانندگي ميشه
    ان شا الله موفق باشه

  17. سوگند
    2009/10/22 در 3:44 ب.ظ.

    آهنگاي مجيد آرومم ميكنه … يا به قولي دواي دردامه … بهم آرامش ميده
    بهم جون ميده

  18. javad
    2009/10/22 در 9:03 ب.ظ.

    اهنگ خیلی قشنگیه

  19. حمید
    2009/10/23 در 12:53 ق.ظ.

    محید چی میخونی؟مید چرا قسمت نبود؟مجید کی بی وفا بود؟مجیید کی آواره شد.مجید کی زخم زبون خورد؟مجید کی تنهای تنهایت گذاشت؟ولی بخون.از قراره تنهاییت بخون.از دلیله رفتنش بخون.از روز جدایی بگو.بزار معلوم بشه کی بی وفا.کی داغونت کرد.از عاشقان واقعی مجید خواهش می کنم زیباترین عکس از مجید را برای دانلود بزارن.هر کسی آلبومه بغض و چنتا عکس واقا»زیبا از مجید داره ازش می خرم.50000 تومان.09359325095

  20. n --a2089
    2009/10/23 در 5:53 ب.ظ.

    هميشه بهترين بودي و خواهي بود

  21. داریس
    2009/10/25 در 3:45 ب.ظ.

    آهنگ خیلی قشنگیه ، لطفاً فیلم کنسرت 24 مهرش را بذارین .
    عکسهای جدید مجید را بذارین .
    دوست دارم .

  22. 2009/10/27 در 3:03 ب.ظ.

    سلام به همه و همين طور آقا مجيد خراطهاي گل
    آقا مجيد يعني يه دنيا صداي سوز و عشق
    يعني يه صدايي كه آدم تموم ذهنشو مي‌ذاره روي اين صدا
    يعني آخرش ديگه
    اميدوارم هميشه حنجره اين آقا مجيد حفظ باشه و واسه ماها بخونه تا هميشه
    دوستتون دارم

  23. ناصر ابهام
    2009/10/27 در 5:38 ب.ظ.

    مجیدخیلی خری ازت متنفرم چون آبروی پسرارو بردی زیرابرو برمیداری خجالت بکش بروآهنگهای ناصر ابهامو گوش بده آهنگ سازش رضاتنهاست

  24. 2009/10/27 در 6:21 ب.ظ.

    همه آهنگای خراطها مهشرن همه رو گوش کردم ولی اینو زدم تا بدونیش یه چیز دیگس…

  25. سیامک
    2009/10/28 در 11:00 ق.ظ.

    سلام به آقا مجید گل کارات تک یدونه ای من روزی 100 بار کارات و گوش میکنم شعرای کارات تک نمرت 20 مرسی همیشه سالم باشی واسه ما شکست خورده ها بخونی آقای ناصر ابهام شمام لطفا خفه شو نظرت اصلا مهم نیست

  26. زهرا
    2009/10/28 در 7:49 ب.ظ.

    آقا مجید بازم سلام خسته نباشی واسه کارای بیوتی فول و نایست من قبلا هم نظرم رو فرستادم واسه شما و بلاخره تو سایت دیدمش همون طور که گفتم ترانه هات تمومه زندگیه منه.کسانی که بهت توحین میکنن از انسانیت به دورند شما ناراحت نشو اونطوری که من تو سایت دیدم طرفدارات خیلی بیشتر از اونی هستن که بی طرافات به چشم بیان.مواظب خودت باش و همیشه با صدای گرمو دلنشینو عاشقت واسه من و همه هواخواهات بخون. دوستت دارم.

  27. reza
    2009/10/30 در 3:32 ب.ظ.

    آقاي مجيدخراط ها ازنظرمن بهترين خواننده درحال حاضراست
    آهنگ هاي فوق العاده زيبا بسيارعالي

  28. احمد
    2009/11/01 در 2:13 ب.ظ.

    عشق من فقط مجيد خراطها. مجيد جان دوستت دارم تو، زندگي منو دگرگون كردي با آهنگات
    من بااهنگات مي خوابم ،بلند مي شم و با آهنگات زندگي مي كنم

  29. 2009/11/01 در 3:02 ب.ظ.

    MEHDI DAMET GARM dige chi begam harchi mikham inja hast

  30. 2009/11/01 در 3:07 ب.ظ.

    نازنينم زندگي يك راه نيست .زندگي يك جاده ي هموار نيست .گر تو راه زندگي را يافتي گامهايت را بردارو شرو كن به پيمودن آن اما من هنوز هم گمشده در اين بيراه ام.
    اينو تو تنهاايهام نوشتم گه گاهي مي نويسم براي دلم كه چه آسان مثل شيشه اي شكست تنها با يك تكه سنگ…..مرسي مهي از همه چيز

  31. 2009/11/01 در 3:08 ب.ظ.

    ببخشيد مهدي نه مهي

  32. علی
    2009/11/01 در 8:29 ب.ظ.

    به تو چه که ابرو بر میداره اصلا دلش می خواد از ته ابروهاش رو بزنه تو به صداش وشعراش نگا کن نه به ابروهاش تازه قیافش خیلی مردونست تو با این اخلاق خاله زنکیت آبروی مردا رو بردی

  33. saeed
    2009/11/02 در 4:33 ب.ظ.

    من هم خودآقا مجیدرو دوست دارم هم صداشو

    انشاالله موفق باشی

  34. افشين
    2009/11/04 در 2:18 ق.ظ.

    نمي دونم اگه آهنگاي مجيد خراطها نبود، من اين چند ساله رو چطوري ميتونستم به زندگي ادامه بدم بدون آهنگاش، واقعاً فوق العادست…
    شب و روزم از شبي كه اولين بار آهنگش رو شنيدم، شده آهنگاي مجيد خراطها…

  35. سروين
    2009/11/04 در 2:16 ب.ظ.

    آهنگاي خراطها آخر زندگيه

  36. 2009/11/04 در 3:48 ب.ظ.

    man vaghean ba ahangaye majid zendegi mikonam….faghat vase in ke aro0m begiram ke chand mahe Dge daram mimiram….I love u so match

  37. عسل
    2009/11/06 در 9:22 ق.ظ.

    مجيدتوعسل مني

  38. مری
    2009/11/07 در 2:38 ب.ظ.

    خیلی عالی بود از راه دور یه بوس برای مجید جون . تمام آهنگهای مجید مناسب حال منه . خیلی دوستش دارم .خودش رو با تمام آهنگ هاش.

  39. ghazal
    2009/11/07 در 4:46 ب.ظ.

    مجید بهترین خواننده دنیاست

  40. زهرا
    2009/11/07 در 5:24 ب.ظ.

    وقتی آهنگای مجید جونو گوش میدم میفهمم که زندگی میتونه چقدر زیبا باشه که حتی اگه کسی رو که براش میمیری اگه تنهات گذاشت و رفت بازم بهش بگی:
    بعد رفتن تو روز وشب واسم سیاهه میدونم برنمیگردی اما باز چشام به راهه
    حالا دیگه گل خشکت واسم از تو یادگاره منتظر برات میمونم تا تو برگردی دوباره
    من بشکنم برنجم فدای تاره موهات مهم تویی نرنجی برسی به آرزوهات
    اما بدون بازم میام سراغتو میگیرم تنهام گذاشتی ولی بازم برات میمیرم
    آره اینه عشق مقدس و حقیقی.مجید جان ناز نفست عزیزم . بخون واسه عاشقایی مثل خودت. حرف همیشگیم مجید جان آهنگات تمومه زندگیه منه .دوستت دارم مواظب خودت باش. 09360510668

  41. زهرا
    2009/11/07 در 5:36 ب.ظ.

    دوست داشتن میتونه خیلی زیبا وقشنگ باشه اگه احساسمون مثل مجید گل باشه دلم میخواد تموم ترانه های زیبا و پر معنیه خودشو به خودش تقدیم کنم تا مجید عزیز بدونه زهرا یکی از طرفداراش واقعا احترام خاصی واسش قائله. یه بوس از یه گوشه ی ایران عزیز واسه مجید عزیز بهترین خواننده ی تموم دنیا نه فقط ایران. بازم دوستت دارم.

  42. 2009/11/08 در 5:14 ب.ظ.

    ناصر ابهام :
    مجیدخیلی خری ازت متنفرم چون آبروی پسرارو بردی زیرابرو برمیداری خجالت بکش بروآهنگهای ناصر ابهامو گوش بده آهنگ سازش رضاتنهاست

    حالا تو از مجيد جون ما بد ميگي ؟
    چرا خجالت بكشه؟
    تو برو خجالت بكش كه بدون فكر كردن هر چي از دهنت در اومن رو جاري كردي
    ناصر ديگه كيه؟ از زندگيت عقبي .اره.

  43. mojtaba
    2009/11/12 در 8:32 ب.ظ.

    سلام
    من روی لینک کلیک میکنم تا بتونم دانلودش کنم
    ولی وارد یک صفحه جدید میشه که اصلا لینکی توش نیست
    من که گیج شدم
    زیاد وارد نیستم
    یکی کمکم کنه
    من خیلی آهنگای مجیدو دوس دارم
    مرسی

  44. golekhoshk
    2009/11/14 در 5:22 ب.ظ.

    تنهاترین تنهای تو زخم زبونا خورده بود
    خدانگهداری نکرد چون قبل رفتن مرده بود
    مسافر دلتنگیها از بعد تو بیچاره شد
    بعد وداع آخرش رفت و دیگه آواره شد
    اینم یه شعر از مجید جوووووووووووووووونم تقدیم به تموم هواداران مجید خراطها
    اینم یه شماره از مجید خراطها
    9122548177

    • شایان
      2012/10/28 در 8:38 ب.ظ.

      پس چرا ارطباط برقرار نمی کنه دارم دیوونه میشم دیگه از ایشون شماره نداری اگه داشتی بهم زنگ بزن بگو خیلی ممنون میشم این شمارم 09372282716 کس دیگه داشت بهم بگه ممنون میشم

  45. zohre
    2009/11/15 در 1:04 ب.ظ.

    salam azize delam majid kharatha man be khatere uuuuuuu az hame del kandam faghat be eshgh u zendam doset daram mifahmi bichare man ke bade to avare misham bavaram nemishe ke rafti az pishammmmmmmmmmmmmmm ma chakere u hastim majid dosetttttttttttttt darammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  46. رفیق تنهایی
    2009/11/15 در 2:19 ب.ظ.

    مجید جون می خوام موفق باشی وهمیشه از این آهنگایی غمگینن بخونی برات آرزویی موفقیت می کنیم حدودا 80%مردم استان ما از صدات وآهنگات خوششون میاد
    خیلی با گوش دادن آهنگات خوشال میشم
    منم آنگ غمگیناتو زیاد گوش می دم بااینکه همش غمگینه

  47. armin
    2009/11/19 در 10:55 ق.ظ.

    مجید خراطها رو 50 درصد کاراشو قبول دارم.در کل بد نیست. اهنگسازی بعضی از کاراش خیلی قویه.

  48. 2009/11/20 در 11:03 ق.ظ.

    salam
    agha majid sedaye ghshangi dare
    be nazare man soltane ghame
    ama behtarin khanadeha
    moein va hayde va golpa
    hastand na agha majide gol
    ahangaye dayosham ghshange ama khodesham dpres ,mishe ahngaye khodesho beshnave

  49. نادیا
    2009/11/21 در 11:19 ق.ظ.

    من فکر می کردم که فقط خودم عاشقه مجیدم اما حالا فهمیدم که یکی از عاشقای مجیدم خددددددددددددددددددددددددددددددددددا به کی بگم

  50. sanaz
    2009/11/27 در 2:15 ب.ظ.

    واقعااهنگ های مجیدازته دلش بلندمیشه واسه همین تودل همه میشینه من واقعامجیدواهنگاشودوست دارم هیچ خواننده تا حالا نتونسته مثل مجیدانقدبانفوذبخونه خیلی دوست دارم اقا مجید

  51. مسعود
    2009/11/30 در 1:35 ب.ظ.

    خيلي زيباا بود چون اشكم رو در آورد

  52. 2009/11/30 در 3:39 ب.ظ.

    سلام خيلي صدات بيسته نه نمي دونم چه نمره اي بهش بدم بي نهايت آهنگات يكي از يكي زيباتره هر كي چشم بد داره الهي آنفولانزاي نوعA بگيره

  53. golekhoshk
    2009/12/01 در 12:46 ب.ظ.

    مجید خراطها=سلطان غم ایران

    • golekhoshk
      2009/12/01 در 7:18 ب.ظ.

      متن آهنگهای مجید خراطها

  54. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:03 ب.ظ.

    بر سنگ قبر من بنوسید خسته بود . اهل زمین نبود. نمازش شکسته بود بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود چشمان او که دائما از اشک شسته بود بر سنگ قبر من بنویسید این درخت عمری برای هر تبر و تیشه دسته بود بر سنگ قبر من بنویسید کل عمر پشت دری که باز نمی شد مانده بود

  55. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:04 ب.ظ.

    به شبهای با تو بودن
    به حضور سبز دستات
    تو سپیده ی رسیدن

    من نگاتو مینویسم
    اگه حتی تو نباشی
    اگه خاکستر رفتن
    روی شعرم تو بپاشی

    من حریف خشم موجم
    تو پریشونی دریا
    مثل سدی سفت و محکم
    پیش روی سیل غم ه

  56. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:05 ب.ظ.

    نه باورم نمیشه که
    تو منو از یاد ببری
    تولدم شد بی وفا
    از تو نیومد خبری
    چشمای من خشک شد به در
    حالا کی بی وفا تره
    بال و پرش دادم ولی
    دیگه واسم نمی پره
    اینو بدون دستای من
    گرمی دستاتو می خواد
    تورو به عشقمون قسم
    اون روزارم یادت بیاد
    حتی دیگه خدامونم
    حتی دیگه خدامونم
    به داد ما نمی رسه
    گریه نکن که دستمون
    به دست هم نمی رسه
    تورو خدا بهش بگین
    صبر منم سر اومده
    خدا به من بگو چرا
    خوشی به من نیومده
    بهش بگین سراغشو
    از کس و ناکس میگیرم
    بهش بگین اگه نیاد
    تو انتظارش میمیرم
    آخه چرا نگاه اون
    چنگی به دل نمیزنه
    میگن یکی تو قلبشه
    جونمو آتیش میزنه
    فقط خدا ازت می خوام
    دست تویه دستاش بذارم
    جز آرزویه دیدنیش

  57. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:07 ب.ظ.

    آن زمان که خورشيد قلب من برای هميشه غروب کرد
    آن زمان که خونی که در رگهايم جاری بود برای هميشه خشکيد
    آن زمان که لبهايم برای هميشه بسته شد
    آن زمان که افکارم من را تنها در ميان آسمان رها کردند
    آن زمان که تنها جسمم از ميان رفت روحم به پرواز در آمد
    آن زمان من مرده ام
    وشب هنگام برای يک بار و آخرين بار من را در خوابت ببين
    ببين که چگونه تمام استخوانهايم و تمام افکارم در گمنامی وتنهايی پوسيدند
    و من از ميان رفتند
    و آن لحظه من تنها يک چيز دارم
    و آن خداوند يکتاست که بيشتر از هميشه به او نزديک شده
    اما آنگاه مطمين باش
    که برای اولين بار از نبودن تو شادانم و افسوس گذشته را نخواهم خورد
    زيرا در نبود تو خداوند را در کنار خود احساس می کنم
    احساسی واقعی که از تمام وجودم سر چشمه ميگيرد
    کوچهايی که ميان من و تو بود از فردا نگفت
    از رويای زيبای دنيا نگفت
    از سبزی دست های پر محبتت هيچ نگفت
    کوچه ای ساکت بود بی خروش بی عشق بود
    نميدانم چرا؟
    کوچه ای که ميان من و تو بود زيبا نبود

  58. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:09 ب.ظ.

    تموم خاطرتت
    اشکای چشمای منه
    دیگه باید خواب ببینم
    دستات تو دستای منه
    اما بدون با عکس تو هی روزها رو سر میکنم
    خیلی بدی کردی به من
    محاله من ولت کنم
    کدوم گلایم رو بگم
    یه عمر از تو دلخورم
    تو فکر هیچ چیز رو نکن من غصه هات رو میخورم
    بازم خدا دل من رو برای غم نشونه کرد
    تو هم برو مثله همه تنهام بزار و بر نگرد
    اما هنوز من چشم به در
    نیستی بی تو من در به در
    نیستی ببینی که بی تو تنهام
    کو دسته گرمت تو اوج سرما؟
    فکر نمیکردم روز جدایی
    به دیدن من تنها نیایی
    ساده عشقم رو بهش فروختم
    وقتی دیدمش بد جوری سوختم
    دستات تو دستش نگاه میکردی
    کاشکی میرفتی
    حیا نکردی
    *****
    خیلی دلم گرفت ازت دیگه سراغم رو نگیر
    فقط یه عکس ازت دارم بیا اینم ازم بگیر
    یه روز میفهمی قدرم رو اما نمیدونی کجام
    بمیرم واسه غربتم محاله اینورا بیام
    یه عمره بغضه تو گلوم
    یه آه سردی تو صدام
    مهمون نوازی این نبود
    خاااااک خدا ، دارم میام
    من که دیگه دارم میرم
    نگید رفت و حرفی نزد
    خدانگهدارت باشه
    گرچه دلم رنجید ازت
    یادت بیاد حرفای من رو
    تنهای تنها
    اشکای من رو
    آخه برات من چی کار نکردم
    زجرم میدادی دعات میکردم
    چشات همه غصه هات رو خورده
    تو تب میکردی من میمردم
    یادت بیاد من همونی هستم
    که شب ها تا صبح بیدار میشستم
    دستات تو دستش نگاه میکردی
    کاشکی میرفتی
    حیا نکردی

  59. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:11 ب.ظ.

    خدا وصییته منو گوش بده
    ناممو بخون
    شاید دیگه من نبآشم
    مواظب عشقم بمون
    میسپرمش بهت میرم
    تمومه تآرو پودمو
    یه وقت نیآد برنجونیش
    کسل کنی وجودمو
    خدا یه وقت کسی نیآد
    به قلبه سآده آشو
    کسی نیآد تو زندگیش
    بشینه زیره سآیشو
    بهش بگه دوسش دارم
    خیلی بده زمونه آمون
    خدا سپردمش بهت
    مواظب عشقم بمون
    فردا قراره منو تو
    از هم دیگه جدا بشیم
    فردا قرار همدمه
    گریه بی صدا بشیم
    تو کوچه های بی کسی
    نیستی و پرسه میزدم
    آی آدما نگاه کنین
    قریب شهر تو منم
    یادش بخیر
    منو تو
    یه قلبه پاك و بی دروغ
    حالا چی شد عوض شدی
    دلت کجاست سنگ صبور
    من تو رو عاشق میکنم
    هر جور شده
    حتی به زور
    کی می خواد
    فردا تو رو از من بگیره
    كاش اونم دلی داشت که
    اتیش بگیره
    ما باید فردا رو از دنیا بگیریم
    ما اگه از هم جدا بشیم میمیریم
    ما باید قدره این روزهارو بدونیم
    وای اگه فردا بیاد تنها میمونیم
    خدا شاید این عشقی که
    من میگم رو تو بشناسی
    عزیزترین کسم اونه
    خیلی دوسش دارم
    راستی یادم نره بهت بگم
    عزیزترینه ما اون
    خودم مهم نیست
    اما اون
    نذارین تنها بمونه
    بمیرم واسه هق هقش
    گریه چقدر بهش میاد
    وقتی که حرصش می گیره
    میگه از من بدش میاد
    اما وقتی آروم میشه
    میبینه من بغضم گرفته
    همین دیوونه بازیهاش
    از اول چشممو گرفته
    حالا که دیگه مجبوریم
    با هم دیگه وداع کنیم
    بیا به یاد اون روزا
    همدیگرو دعا کنیم
    یه وقت دیدی دعا گرفت
    خدا نذاشت جدا بشیم
    ای وای داره فردا میاد
    باید دست به دعا بشیم
    با قلب پاکت از خدا
    بخواه منو صبرم بده
    هنوز نرفتی از پیشم
    دوریت داره زجرم میده
    کی می خواد فردا تو رو
    از من بگیره
    كاش اونم دلی داشت که
    آتیش بگیره
    عزیزم یادت نره
    دنیا دو روزه
    نمیخوام فردا دلت
    واسم بسوزه
    ای خدا حتی اگه
    دوستم نداره تو میتونی
    نذاری تنهام بذاره

  60. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:12 ب.ظ.

    از دار دنیا منم و یه ستاره
    اونم که میخواد بره تنهام بذاره
    هرچی که میگم نرو فایده نداره
    میخواد دلم رو به زانو در بیاره
    برای هرچیز یه بهونه میاره
    تا میگم آخه میگه آخه نداره
    میگم بیا تا یکی باشیم دوباره
    آهسته آروم میگه نه با اشاره
    پیشش میشینم تا بتونه دوباره
    گذشته ها رو باز به خاطر بیاره
    یادش بیاریم دل عاشق بیچاره
    تو دنیا چیزی نداره جز ستاره
    پا میشه میره منو تنها میذاره
    با رفتنش رو دل من پا میذاره
    از ابر چشمام بارون غم میباره
    طفلی دل من که شده پاره پاره
    من بی ستاره همه عمرم تباهه
    روزای عمرم همه رنگ سیاهه
    دونه به دونه نفسام بی ستاره
    حتی یه ذره بوی زندگی نداره
    بی اون نمیخوام دیگه زنده بمونم
    جز اون نمیخوام واسه هیچکس بخونم
    میرم یه گوشه تک و تنها بمیرم
    شاید بتونم کمی آروم بگیرم

    من بی ستاره همه عمرم تباهه
    روزای عمرم همه رنگ سیاهه
    دونه به دونه نفسام بی ستاره
    حتی یه ذره بوی زندگی نداره
    بی اون نمیخوام دیگه زنده بمونم
    جز اون نمیخوام واسه هیچکس بخونم
    میرم یه گوشه تک و تنها بمیرم
    شاید بتونم کمی آروم بگیرم

  61. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:14 ب.ظ.

    مثه برگی خشک و تنها روی شاخه موندم اینجا

    … می ترسم …

    توی چنگ وحشی باد برم از خاطر و از یاد

    … بپوسم …

    همه ی روزهای من قصه ی بودن من

    توی آینه ی دلم مثه شب سیاه و سرده

    …مثه ابرها رنگ درده …

    تو شتاب لحظه ها من با خودم یکه و تنهام

    … می دونم …

    تو سراب این افق تا سفر نهایت اینجا

    … می مونم …

    همه ی روزهای من قصه ی بودن من

    توی آینه ی دلم مثه شب سیاه و یرده

    … مثه ابرها رنگ درده …

    مثه یه غروب تنها که می شینه پشت ابرها

    … یه سکوت بی پناهم …

    توی این بیهودگی ها لحظه ها رو می شمارم

    … انتظار هر نگاهم …

    قایقی باید ساخت …

    دور باید شد از این خاک غریب !

  62. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:16 ب.ظ.

    خودت ميدوني ميدونم دليل رفتنت چي بود
    اما ميتونستي نري چرا ميگي قسمت نبود
    اگه قسمت چرا تو موندي
    خدا چرا مارو بهم رسوندي
    اگه ميدونستي يه روزي ميري
    چرا روزا رو تا اينجا کشوندي
    چرا روزا رو تا اينجا کشوندي
    چي بودم چي شدم به خاطر تو
    ولي پشت دلم رو خالي کردي
    حالا اسمت مياد گريم ميگيره
    نميدوني که با دلم چه کردي
    اگه در حق تو خوبي نکردم
    ام(اما)بدون که خالي بود دستاي سردم
    ولي من در عوض هرچي که بودم
    با احساسات تو بازي نکردم
    با احساسات تو بازي نکردم
    ***************************************************
    اگر چه ميدونم دوسم نداري
    به هر در ميزنم تنهام نذاري
    اگر پاي کسي هم در ميونه
    بذار اسمت اقلا روم بمونه
    بذار اسمت اقلا روم بمونه
    دم آخر بذار دست توي دستام
    بذار بهت بگم دردم چي بوده
    فقط لطفي کن و حرفام بشنو
    شايد ديگه نگي قسمت نبوده
    نگي قسمت نبوده
    اگه تصميم رفتن رو گرفتي
    ببخش اگه پشيمونت نکردم
    آره من باسه تو کم بودم اما
    با احساسات تو بازي نکردم
    با احساسات تو بازي نکردم

    مجيد خراطها

  63. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:16 ب.ظ.

    خدانگهدارعزيزم

    خدانگهدار عزیزم
    اما نمیشه باورم
    توی چشام نگاه نکناین لحظه های آخرم
    آخه چطور دلم بیاد
    چشماتو گریون ببینم
    میرم ولی این و بدون
    چشم انتظارت میشینم
    میرم ولی گریه نکن
    نذار از عشقت بمیرم
    اگر توو اوج بی کسی
    با عکست آروم بگیرم
    میرم ولی بدون یکی
    خیلی تو رو دوست داره
    یکی که از دوریه تو
    سر به بیابون میزنه
    خدانگهدار عزیزم
    خدانگهدار عزیزم
    خدانگهدار
    خدانگهدار
    خدانگهدار عزیزم
    دارم میرم از این دیار
    اینجا کسی منو نخواست
    تو هم منو تنها بذار
    اینجا غریب بودم
    ولی هیچکی نپرسید از کجام
    مسافرم باید برم
    گریه نکن خدا نخواست
    دوسم نداشتی اما من
    عادت کردم به بودنت
    غریب بودم نا مردما
    تو رو ازم ربودنت
    میرم ولی اینو بدون
    فقط تویی دلیل بودنم
    مهمون نوازی کردنت
    میرم ولی گریه نکن
    نذار از عشقت بمیرم
    اگر توو اوج بی کسی
    با عکست آروم بگیرم
    میرم ولی بدون یکی
    خیلی تو رو دوست داره
    یکی که از دوریه تو
    سر به بیابون میزنه
    خدانگهدار عزیزم

    مجید خراطها

  64. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:17 ب.ظ.

    دلم رو شکست
    کجایی عزیزم ببینی که تنهام
    کجایی ببینی چه تاریکه شبهام
    چی شد تو نگاهت کس دیگه ای بود
    کجایی که بعد تو غم همدمم بود
    نگاهم هنوزم تو حسرت نگاهت
    بیا تا بریزم اشکامو به راهت
    کجایی گل من
    تو رفتی میدونم
    دلم تنگه واسه تو نا مهربونم

    بدون تا ابد تو قلب منی
    ولی باز چی شده دلو می شکنی
    اونی که پراشو بست و نشست
    چه ساده پرید و دلم رو شکست
    چه ساده پرید و دلم رو شکست

    امیر منتظری
    مجید خرا طها
    نبودی ببینی چی اومد سر من
    کجایی ببینی شکسته پر من
    پریدی چه ساده
    تو تنها نذارم
    میدونی که نای پریدن ندارم
    پر من شکسته
    نکن نا امیدم
    بدون بعد چشمات خوشی رو ندیدم
    چه شبها به یادت نشستم میدونی
    بسه گریه زاری تو نامهربونی
    بدون تا ابد تو قلب منی
    ولی باز چه شده دلو می شکنی
    اونی که پراشو بست و نشست
    چه ساده پرید و دلم رو شکست
    چه ساده پرید و دلم رو شکست

    چه ساده پرید و دلم رو شکست

  65. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:19 ب.ظ.

    قسمت نشد ببینمت ،خدانگهداری کنم
    فرصت نشد بمونم و از تو نگهداری کنم
    گفتم اگه ببینمت دل کندنم سخته برات
    اگه یه وقت بگی نرو
    رفتن پر از درده برام
    گفتم صداتو نشنوم
    ندیده از پیشت برم
    پشت سرم زاری نکن
    به کی بگم مسافرم…

    من میرم ولی باز تو بدون همیشه
    یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه
    گل من خوب می دونی بی تو تک و تنهام عزیزم
    اگه تو نباشی می میرم….

    نامه رو تا تهش بخون
    گریه نکن طاقت بیار
    اشکاتو پاک کن عزیزم
    سر روی شونه هام بذار
    باور نکن یه بی وفام
    نامه میذارم و میرم
    نه ،
    گل من خدا نخواست به تو بگم مسافرم

    سهم من از تو دوری
    تو لحظه های بی کسیم
    قشنگی قسمت ماست
    که ما به هم نمی رسیم…….

    من میرم ولی باز تو بدون همیشه
    یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه
    گل من خوب می دونی بی تو تک و تنهام عزیزم
    اگه تو نباشی می میرم ….

    همیشه زنده می مونه ، با یاد تو ترانه هام
    منو ببخش اگه بازم ، اشکام چکید رو نامه هام
    دیگه تموم شد فرصتم ، خاطره هام پیشت باشه
    تموم خاطرات خوش ، خدانگهدارت باشه ……..

  66. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:20 ب.ظ.

    حرف آخر

    چند بار خواستم بهت بگم عاشق چشماتم
    پنهون کردم این حسمو بدون خاطر خواتم
    مجبور نیستی به من بگی دوسم نداری
    اگه بری نمی تونی یه لحظه هم دووم بیاری

    اگه دوسم داری بیا منم دلم پیش تو پیشت میمونم
    اگر که دوسم نداری بی خبر از پیشم برو برو بذار تنها بمونم
    هر شب به یاد تو سحر بیدار میشینم چشم به در
    شاید بیای تو رو ببینم
    منو تو و خاطره ها دوست دارم بی انتها عاشق ترینم

    تا پای جون هستم واست اگه بمونی
    عاشق میمونم تا ابد خودت می دونی
    اگه بریا تا ابد از عشقت می خونم
    از عشق تو با یاد تو ترانه هام زنده میمونم

    اگه دوسم داری بیا منم دلم پیش تو پیشت میمونم
    اگر که دوسم نداری بی خبر از پیشم برو برو بذار تنها بمونم
    هر شب به یاد تو سحر بیدار میشینم چشم به در
    شاید بیای تو رو ببینم
    منو تو و خاطره ها دوست دارم بی انتها عاشق ترینم
    اگر که عاشقم باشی کم نمیذارم واسه تو اینو خودت بهتر میدونی
    اگه بخوای با هم باشیم میمونم پیشت تا ابد تا پیش من تنها نمونی
    اون که یه عمر می گفت تو این دنیا جز من کسی رو نداشت
    رفت و زود تنهاترین تنهاییم تنها مرا تنها گذاشت
    اگه دوسم داری بیا منم دلم پیش تو پیشت میمونم
    اگر که دوسم نداری بی خبر از پیشم برو برو بذار تنها بمونم

  67. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:21 ب.ظ.

    گل خشک

    گل خشکی لای دفتر
    اشکی گوشه ی چشامه
    عکس تو گوشه ی طاقچه
    این همه خاطره هامه
    یه دلم پر از گلایه
    با یه شمع نیمه سوزه
    دو تا چشم پر حسرت دیده به گوشه ای دوخته
    یه اتاق سرد و تاریک
    یه گل خشک و یه نامه
    تو دلم آوار اندوه
    اشکه هنوز توی چشامه
    ندونستی شاخه گلها تو رو یاد من میاره
    دردو دل با قاب عکست منو تنها نمیذاره
    عکستو ازم گرفتی دیگه امیدی ندارم
    یادمه می گفتی هرگز تو رو تنها نمی ذارم
    نشونی ازت ندارم اما دنبالت می گردم
    بغض وجودمو گرفته باورم کن پر دردم
    حالا دیگه گل خشکت از توتنها یادگاره
    منتظر به رات می مونم تا تو برگردی دوباره
    دیگه هر شب توی خوابم چشای تو رو می بینم
    آرزومه تو رو یک بار توی بیداری ببینم
    بیای باز دوباره پیشم دیگه از دوریت نسوزم
    تو رفتی تا بینهایت چشم به راهتم هنوزم
    دیگه هر شب توی خوابم چشای تو رو می بینم
    آرزومه تو رو یکبار توی بیداری ببینم
    بیای باز دوباره پیشم دیگه از دوریت نسوزم
    تو رفتی تا بینهایت چشم به راهتم هنوزم

  68. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:21 ب.ظ.

    نفرین

    کاش از اول مي دونستم
    واسه من موندني نيستي

    يادته موقع رفتن
    از ته دل مي گريستي

    يادت تو پر از فريبه
    واست از جونم گذشتم

    حرمت و شکستي رفتي
    هنوزم غريبه نيستي

    کاش از اول مي دونستم
    که تو هم تنهام ميذاري

    تو بودي بود و نبودم
    اما نه دوسم نداري

    الهي که يه آب خوش
    از تو گلوت پايين نره

    الهي توي زندگيت
    بيفته صد هزار گله

    الهي چشماي سيات
    وفا از هيچکس نبينه

    نفرين و لعنتت کنن
    لياقت تو همينه

    چشماي خيس و به راهت
    بگو دوختم يا ندوختم

    عمري تو زخم زبون هات
    بگو سوختم يا نسوختم

    دلتو پر از فريبه
    واست از جونم گذشتم

    الهي که يه آب خوش
    از تو گلوت پايين نره

    الهي توي زندگيت
    بيفته صد هزار گله

    الهي چشماي سيات
    وفا از هيچکس نبينه

    نفرين و لعنتت کنن
    لياقت تو همينه

    الهي تنهات بذارن
    الهي در به در بشي

    الهي آتيش بگيري
    بسوزي خاکستر بشي

    مي دوني فرقي نداره
    واسم بودو نبود تو

    الهي آتيش بگيره
    تمام تار و پود تو

  69. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:22 ب.ظ.

    باورم کن

    همه دنیا واسه من خنجر کشیدند خنجر کشیدند
    دل من توو این روزا خیلی گرفته
    یادته اون روزی که دل تو رو شکسته بودم
    حالا این دل شکسته مثل اون روزا گرفته
    باورم کن باورم کن باورم کن باورم کن
    که بدون تو میمیرم میمیرم
    بی تو تنهام خیلی تنهام
    خوب میدونی که تو غصه هام اسیرم
    مجید خراطها
    از یادم هرگز نرفتی اما از یاد تو رفتم
    بی تو تنها توو خیابون زیر بارون می رفتم
    دلمو شکستی اما نذاشتم توی غم بمیری
    توی کویر خشک قلبم هنوزم عزیز ترینی
    وقتی فهمیدی عزیزی منو تنها گذاشتی
    تو همونی که می گفتی جز من هیچکس و نداشتی
    باورم کن باورم کن باورم کن باورم کن
    که بدون تو میمیرم میمیرم
    بی تو تنهام خیلی تنهام
    خوب میدونی که تو غصه هام اسیرم
    بیا برگرد تا هنوزم توی قلبم خونه داری
    یادته قول داده بودی که منو تنها نذاری
    نه تنهام نذاری
    بیا برگرد تا هنوزم توی قلبم خونه داری
    یادته قول داده بودی که منو تنهام نذاری

  70. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:30 ب.ظ.

    چند روزه توی اتاقم
    دارم از دوریت میمیرم
    دل من هواتو کرده
    هی شمارتو میگیرم
    اگه برداری میفهمی
    پشت خط کی چشم به راته
    اونی که خودت رو میخواد
    حالا راضی به صداته
    ****
    اونقدر میگیرمت
    شاید که برداری یه روز
    تو که از حال خراب من
    خبر داری هنوز
    نگو از یاد تو رفتم
    آخه قلبم بی گناهه
    لااقل یه لحظه بردار
    بگو اصلا اشتباهه
    ****
    زود قضاوت کردی اما
    مثل خونی تو رگم
    کلی حرف آماده کردم
    اگه برداری بگم من
    این همه میگیرمت
    خب چرا قطع میکنی
    پشت خط موندم دوباره
    با کی صحبت میکنی

  71. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:31 ب.ظ.

    فارغ التحصیل رشته هنر – افتخار حضور و همکاری با گروه های سنتی . پاپ و شاعر !

    مجید خراطها سال های زیادی را با آموزش ساز طی کرد و بیشتر یک نوازنده ی خوب به شمار می آمد

    تا اینکه در سال ۱۳۸۱ حرفه ای کار خودش را با آواز سنتی و نوازندگی ستار و تنبور در گروه های اهورا و

    دارحام به اجرا گذاشت .

    اولین آلبوم حرفه ای مجید در سال ۱۳۸۴ به نام تنها ترین تنها و سپس آلبوم زخم زبون در زمستان سال ۱۳۸۵ و پس از ارائه

    تک موزیک ها و ساخت آلبو م های پاپ دیگر هنرمندان آلبوم سوم خود را با نام وداع به بازار عرضه کرد.

    که این آلبوم یکی از حرفه ای ترین کارهای مجید خراطها بود. ام بعد از چندین ماه در نیمه ی دوم اسفند ۸۷ آلبوم زیبای دیگری به نام آواره را به بازار عرضه کرد.

    مجیـــــــــــد خـــــراطــــــــــها

  72. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:33 ب.ظ.

    <<>>

    می دونم … می دونم بر نمی گردی

    قول میدم وقتی که نیستی عکستو بغل نگیرم

    قول میدم روزی هزار بار واسه ی اشکات نمیرم

    قول میدم وقتی که نیستی پای عشق تو نسوزم

    قول میدم در انتظارت چشمامو به در ندوزم

    میدونی که خیلی خستم میدونی دلم گرفته

    میدونی دوریت عذابه میدونی گریم گرفته

    میدونم بر نمی گردی میدونم رفتی که رفتی

    دروغ بود هرچی میگفتی میدونم …

    همیشه تو مهربونی واسه این قلب شکسته

    واسه این حس غریبم که فقط دل به تو بسته

    بیا برگرد اگه قلبم تو رو از خونه نرونده

    دیگه از آخر قصه حتا یک لحظه نمونده

    حتا یک لحظه نمونده…

    Mps

  73. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:34 ب.ظ.

    …بغض ترانه و دلم هر دو شکسته
    چشام به در منتظر نگات نشسته…

  74. golekhoshk
    2009/12/01 در 7:36 ب.ظ.

    بیچاره من که بعد تو آواره میشم

    باورم نمیشه که رفتی از پیشم
    روزا میگذشتن ولی اما به سختی

    اومدم به دیدنت اما تو رفتی

    چاره درد من مرگم رسیده

    اینجا حتی قبله هم صبرم نمیده

    اومدم نزارم عشقتو ببازی

    اما این رسمش نبود مهمون نوازی

    اره این رسمش نبود مهمون نوازی

    میمیرم اگه از تو نشونی نمونه عزیزم

    میسوزم تو نیای چشامو من به در میدوزم

    میمیرم نگو رفتن من واست فرقی نداره

    من میرم اما گریه نکن دیگه فایده نداره

    میرم میرم میرم بدون وداع

    میرم میرم میرم به خاطره ها

    میرم میرم خدا حافظ…….

    خسته ام چشم انتظارم

    توی این در به دری تنها نذارم

    نیستی از تاریکیه شبها می ترسم

    بی وفا دارم توی سرما می لرزم

    می ترسم تو غصه ها دووم نیارم

    آخه هیچ نشونه ای از تو ندارم

    آروم آروم دارم از غصه می میرم

    تو بگو نشونتو از کی بگیرم

    چاره ی درد من مرگم رسیده

    اینجا حتی قبله ام صبرم نمی ده

    میرم میرم میرم بدون وداع

    میرم میرم میرم به خاطره ها

    میرم میرم خدا حافظ……..

    تمومه زندگیم اینه

    منو بغضو درو دیوار

    چی مونده از این تن خسته

    که بخواد بشکنه این بار

    میرم….خداحافظ

  75. بهروز
    2009/12/03 در 3:13 ب.ظ.

    مچیدخراطها اولین وآخرین خواننده نسل جوون
    همین

  76. ali
    2009/12/07 در 8:46 ب.ظ.

    خیلی دمستت دارم………..

  77. سپيده
    2009/12/10 در 4:07 ب.ظ.

    فردا

    خدا وصیت منو گوش بده ناممو بخون

    شاید دیگه من نباشم مواظب عشقم بمون

    میسپرمش بهت میرم تمام تارو پودمو

    یه وقت نیاد برنجونیش کسل کنی وجودمو

    خدا یه وقت کسی نیاد بدزده قلب سادشو

    کسی نیاد تو زندگیش بشینه زیر سایشو

    بهش بگه دوسش داره خیلی بده زمونمون

    خدا سپردمش بهت مواظب عشقم بمون

    فردا قراره منو تو از همدیگه جدا بشیم

    فردا قراره همدم گریه ی بیصدا بشیم

    تو کوچه های بیکس نیستیو پرسه میزنم

    آی آدما نگاه کنین غریب شهرتون منم

    یادش بخیر منو تو و یه قلب پاک و بی غرور

    حالا چی شد عوض شدی دلت کجاست سنگ صبور

    من تو رو عاشق میکنم هر جور شده حتی به زور

    کی میخواد فردا تو رو از من بگیره

    کاش خونش ویرونه شه آتیش بگیره

    ما باید فردا رو از دنیا بگیریم

    ما اگه از هم جدا بشیم میمیریم

    ما باید قدر این روزا رو بدونیم

    وای اگه فردا بیاد تنها میمونیم

    خدا شاید این عشقی که من میگمو تو نشناسیش

    نزدیکترین کسم اونه خیلی دوسش دارم

    ،راستی!یادم نره بهت بگم عزیز ترین من اونه

    خودم مهم نیست اما اون نذاری تنها بمونه

    بمیرم واسه هق هقش گریه چقدر بهش میاد

    وقتی که حرصش میگیره میگه از من بدش میاد

    اما وقتی آروم میشه میبینه من بغضم گرفت

    همین دیوونه بازیاش از اول چشممو گرفت

    حالا که دیگه مجبوریم با همدیگه وداع کنیم

    بیا به یاد اون روزا همدیگرو دعا کنیم

    یه وقت دیدی دعا گرفت خدا نذاشت جدا بشیم

    ای وای داره فردا میاد باید دست به دعا بشیم

    با قلب پاکت از خدا بخواه منو صبرم بده

    هنوز نرفتی از پیشم دوریت داره زجرم میده

    کی میخواد فردا تورو از من بگیره

    کاش خونش ویرونه شه اتیش بگیره

    عزیزم یادت نره دنیا دو روزه

    نمی خوام فردا دلت واسم بسوزه

    ای خدا حتی اگه دوسم نداره

    تو میتونی نذاری تنهام بذاره

  78. سپيده
    2009/12/10 در 4:13 ب.ظ.

    مجيد جون خییییییییییییییيییییییییییيییلي دوست دارم

    لطفا کنسرت مجید خراطها رو واسه دانلود بذارید

    ممنون

  79. sara
    2009/12/13 در 9:04 ب.ظ.

    سلام عالی بود ممنون

  80. زهرا
    2009/12/21 در 5:24 ب.ظ.

    بازم یه سلام گرم به وجود دوست داشتنی مجید جان مجید عزیزم میدونی اگه یه روز فقط یه روز صدای قشنگو عاشقتو نشنوم چی به سر دل عاشقم میاد آخ مجید عزیزم که خودت صدات آهنگات
    تمومه زندگی زهران.میدونی مجید جان بدترین دلتنگی اینه که حضور یکی رو احساس کنی اما کنارش نباشی پس بدون خیلی دلتنگتم.مجید جان نمیگم عاشقتم بلکه میگم با تمام وجودم دوستت دارم چون میدونم دوست داشتن برتر از عشقه.دوست داشتن در دریا شنا کردنه اما عشق در دریا غرق شدنه.دوست داشتن بینایی میده اما عشق بینایی رو میگیره.دوست داشتن محبوب رو با تمومه خطاهاش میبخشه و واسش آرزوی سعادت میکنه حتی اگه تنهای تنهاش بذاره اما در عشق عاشق معشوق رو باکوچکترین خطا نفرین میکنه پس دوستت دارم مجید جان چون آهنگای بیوتی فولت نشون میده که تو هم فرق این دو رو میدونی چون مثل خواننده های دیگه نفرین توی آهنگای پر معنی و نایست نیست.dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooostet daraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ba tamame vojodam tak take selolam esmeto faryad mizanan majide azizam.09360510668

  81. مجید ...
    2009/12/25 در 2:38 ب.ظ.

    سلام اقا مجید خیلی دوستت داریم واقعا صدات معشره …ترانه هات ادمو احساساتی میکنه …. هین ای دی منه sardar_______looti@att.net طرفداران سلطان غم add کنین …عشق است خراظها

  82. زهره عاشق خراطها
    2009/12/30 در 1:13 ب.ظ.

    سلام
    خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی باهالی مجید جون.
    من عاشق صداشم ولی هیچ شعریشو مثل (آواره)دوست ندارم اصلا آخرشه

  83. arash
    2010/01/16 در 12:44 ق.ظ.

    مجید جون از بس ناله زدی حالم به هم خورد.بس کن تو رو خدا.

    • رضا
      2012/07/03 در 8:47 ق.ظ.

      خفه

  84. 2010/01/23 در 8:40 ب.ظ.

    من خیلی داغونم گلم تو دیگه داغونم نکن

  85. زهرا
    2010/01/24 در 6:22 ب.ظ.

    سلام مجيدعزيزمخوب هستي. آقا آرش هيچكس نميتونه از صداي مجيد خوب ما با اون صداي عاشق حالش به هم بخوره منبع حال خوردگيه شما صددرصد از جاتي ديگس. مجيد عزيزم :
    كاش ميشد با تو بودن را نوشت تا كه زيبا را كشم بر هر چه زشت
    كاش ميشد روي اين رنگين كمان مينوشتم عشق من با من بمان
    تو در قلب مني هرجا كه هستم تورا هر جا كه هستي مي پرستم
    مجيد عزيز ودوست داشتنيه من:
    من آن گلبرگ مغرورم نميميرم ز بي آبي ولي بي تو ميميرم در اين مرداب تنهايي
    مجيد خوبم دل آدما مثل يه جزيره ي دور افتاده ميمونه اين كه كي واسه اولين بار به جزيره پا ميذاره مهم نيست مهم اون كسيه كه هيچوقت جزيره رو ترك نميكنه پس خيلي دوستت دارم خيلي چون تو هيچوقت جزيره ي دلم رو ترك نميكني. كسي كه هميشه تو رو مي پرسته زهرا. 09360510668

  86. میلاد
    2010/01/25 در 6:55 ب.ظ.

    مجید یعنی عشق من جون من نفس من

  87. زهرا
    2010/02/08 در 6:20 ب.ظ.

    سلام مجيد عزيز ما بازم سلام…..تورو خدا مسئولين محترم سايت به من بگيد چطور ميتونم با مجيد جان ارتباط برقرار كنم حاضرم زندگيمو بدم ولي فقط واسه يه لحظه فقط يه لحظه بتونم با مجيد عاشق و دوست داشتنيم حرف بزنم يا حتي ببينمش از نزديك بازم اگه شده واسه يه لحظه. پس تورو خدا راهشو بهم بگيد. آدرس يه سايت مخصوص يه ايميل مخصوص كه بشه فقط با مجيد عزيزم و تنها با خودش ارتباط برقرار كرد يا حتي شماره تلفني كه بشه صداي مجيد خوبم رو بشنوم خواهش ميكنم اين كارو واسم بكنين خواهش ميكنم…مجيد عزيزم كاش مي دونستم كجا ميشه تورو پيدا كنم و تو چشاي عاشقت نگاه كنم و بهت گفت دوستت دارم تا بي نهايت ولي افسوس افسوس كه نميدونم…ولي از همين جا و از طريق همين سايت بهت ميگم كه زهرا تمام روز وشباش تو و صداي عاشقو دوست داشتنيته……I LOVE YOU VERY VERY MUCH……09360510668 …….

  88. امین
    2010/02/18 در 10:51 ق.ظ.

    خیلی چاکریم داش مجید

  89. م....س....ی......ب..ا..ر..س..ل..و..ن..ا
    2010/03/01 در 2:34 ب.ظ.

    بابا تو دیگه کی هستی

  90. dry _ flower
    2010/07/22 در 2:34 ق.ظ.

    ashegheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettam

  91. نیما
    2012/09/24 در 9:53 ب.ظ.

    فقط زررررررررررر میزنه این دوجنسه!!

  92. شایان
    2012/10/28 در 8:41 ب.ظ.

    فقط مجید خراطها درمان دل شکسته من اگه کسی خواست بیاد با من همدردی کنه این شمارم 09372282716

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

