خانه > عکس > عکس های از جدیدترین کنسرت محسن نامجو

عکس های از جدیدترین کنسرت محسن نامجو

این عکس ها مربوط میشه به کنسرتی که به مناسبت معرفی آلبوم جدید محسن نامجو در ایتالیا برگزار شد ، گلشیفته فراهانی همکار محسن نامجو در این کنسرت وظیفه نوازندگی پیانو و پرکاشن و همچنین همخوانی را به عهده داشت.

Italy-Milan-namjoo

Italy-Milan-namjoo-1

Italy-Milan-namjoo-2

Italy-Milan-namjoo-3

  1. 2009/10/10 در 10:00 ق.ظ.

    اين است اصالت دختران و مردان ايراني ؟
    از اين چهره ها بوي ايراني بودن به مشام ميرسد و يا اينكه….
    واقعا متاسفم

    • آرش
      2009/10/11 در 3:09 ق.ظ.

      والله باید دید تعریف شما از ایرانی بودن چیه. لطفا تعریفتون از ایرانی بودن رو ارائه کنید تا بهتون بگیم بوی چی به مشام می رسه.

    • azimian
      2009/10/13 در 8:09 ب.ظ.

      جداازاینکه تمام انسانها روی کره خاکی آزادند وقابل احترام
      من کارای قبلی محسن رو گوش کردم کاراش نو و جدیده هم توی نوای موسیقی هم توی اشعار هم توی بیان اشعار
      ولی به نظر من ما ایرانی ها باید از هم دیگه توی تمام دنیا حمایت کنیم واگرهم نقدی داریم درست وبااحترام بیان کنیم ونقدهامون سازنده باشه
      به امید کارای زیباترازمحسن و گلشیفته وتمام هنرمندای ایرانی

  2. ...
    2009/10/10 در 1:12 ب.ظ.

    به نظرم آدم ها آزادن . ولی آدمهای بی لیاقت رو الکی مشهور کردن درست نیست و قبول دارم که قحط ارجال ِ . ولی خوب . الیته ثوای مسائل جنسیتی اگه بخوایم نکاه کنیم . که الیته وقتی با جنسیت گرایی هم قاطی بشه معلومه چی میشه … . بهرحال جیب یه سری رو پر می کنه دیگه …

  3. رکسانا
    2009/10/10 در 4:42 ب.ظ.

    آقا جون اول برو دیکته سوای رو یاد بگیر بعد کامنت بگذار!
    زنده باد این هنرمندان ایرانی!

  4. م م
    2009/10/10 در 6:12 ب.ظ.

    تا هنرمند آزاد نباشه نمی تونه کاری رو ارائه کنه که باب دلش باشه.
    من با وضع ظاهری آدما کار ندارم انسان آزاد هر طور دلش بخواد می تونه بگرده.
    من به هنر نامجو و گلشیفته احترام می ذارم.و ما بهتره یاد بگیریم به انسانها احترام بذاریم.ملاک برای یه هنرمند هنرشه.
    با آرزوی موفقیت برای این 2 هنرمند

  5. mehdi
    2009/10/10 در 6:27 ب.ظ.

    زنده باد محسن نامجو زنده باد غیرت ایرانی زنده باد زنان و مردان ایران زمین.. این یعنی اصالت ایرانی.. زنده باد کسانی که نام ایران را برافراشته اند

  6. 2009/10/11 در 12:52 ق.ظ.

    واقعا اهنگاشون فوق العادست!پیشنهاد می‌کنم حتما آهنگ گلادیاتور هاشون را دانلود کنید.
    http://ghalambedast.wordpress.com

  7. وحید
    2009/10/11 در 2:54 ب.ظ.

    من عاشق محسن نامجو هستم.

    واقعا فوق العاده ست…

  8. asheh
    2009/10/12 در 12:09 ب.ظ.

    جند خط اول نظرات رو خوندم
    اون طوری که می نویسیم ، فکر هم می کنیم . آنهایی که با دیدن این تصاویر بحث جنسیت رو
    مطرح می کنند . بهتر در روند فکری و اعتقادات مشمئز کنند شون بیشتر تفحص کنند.

    هنرمند ما لیاقت صعود و ترقی رو دارند

  9. مهدی
    2009/10/12 در 5:58 ب.ظ.

    من خودم میلان زندگی می کنم و هفته پیش کنسرت رو از نزدیک دیدم.
    به نظر من گلشیفته مثل کارای لوسش تو سینما
    اینجا هم لوس بازی و حرکات تکراری داره
    ولی کارای نامجو تازگی داره

  10. 2009/10/12 در 9:05 ب.ظ.

    عالی بود

  11. كيوان
    2009/10/13 در 12:30 ق.ظ.

    دلمان خيلي زود تنگ شد.
    گليشيفته و محسن عزيز هميشه موفق باشيد.دوستان دارم.

  12. eksodia
    2009/10/13 در 6:51 ب.ظ.

    درود بر محسن نامجو هنرمند صاحب سبک ایرانی و گلشیفته فراهانی هنرمند دوست داشتنی ایران زمین.

  13. omid
    2009/10/13 در 11:46 ب.ظ.

    نامجو هنرمند دوست داشتنی هست و من سبک کارشو دوست دارم امیدوارم هرجا هست موفق باشه و عدد بده!

  14. 2009/10/15 در 12:28 ق.ظ.

    آرزوی موفقیت می‌کنم برای جفتشون
    و ممنون از شما بخاطر عکس‌ها

  15. محسن
    2009/10/15 در 8:48 ب.ظ.

    خاک بر سر اون بهزاد فراهانی با بچه تربیت کردنش .
    من از بازی این بندرشاه خیلی خوشم میاد و لذت می برم
    ولی حالا از شخصیتش حالم به هم می خوره . وطن فروش
    اون نامجو که یه آدم ….. بیشتر نیست
    گلشیفته فقط خودش رو حرووم کرد

  16. امید
    2009/10/17 در 3:45 ب.ظ.

    بعضی ها واسه خودش حق میدونن که برای زندگی شخصی مردم تعیین تکلیف کنن
    .
    متاسفم برای برخی از اشخاص که هنوز ذهنشون از دوران جاهلیت پیشرفت نکرده
    با اینها باشه فرزندان دخترشونم میسوزونند تا ریشه فساد کنده بشه،،، هه هه
    شمایی که دم از اصالت ایرانی دخترامون میزنی، اصالت یعنی اینکه دختر بشینه خونه و تو 16 سالگی یکی بیاد بگیردش؟!!
    فساد از خودتونه که این مسائل رو اینجوری میبینید
    متاسفانه شما عقلت تو شرتته

  17. مهسا
    2009/10/18 در 3:35 ب.ظ.

    شما که نه از خود محسن نامجو خوشت میاد نه از آهنگاش و نه از گشیفته و هنرش، اینجا چه کار می کنی؟

  18. b3hi
    2009/10/18 در 8:42 ب.ظ.

    من عاشق کارهای محسن نامجو هستم
    و واقعآ کارهاشون شاهکاره

  19. مهدی
    2009/10/21 در 1:02 ب.ظ.

    من از نزدیک باهاش بودم….بسیار عالی و صدایی باور نکردنی….باید از نزدیک گوش بدی ببینی چکا میکنه

  20. مینا
    2009/10/23 در 5:10 ب.ظ.

    درودبه همه ی دوستداران استاد و گلشیفته ی عزیز
    فقط خواستم بگم دوست داشتن مایی که عاشق نامجوییم تو زندگیش تاثیر داره چون عشق رو از راه دورم می شه حس کرد امااونایی که نفرت از همه ی عالم وآدم و حسادت به همه ی نوابغ قلبتونو پر کرده بدونید اول به زندگی خودتون گند می زنید
    زنه باد تا ابد نامجو و راهش
    زنده باد تمام ایرانیان راستین و بی پروا
    دوستتون دارم
    بای بای

  21. مهرنوش
    2009/11/10 در 12:22 ب.ظ.

    آفرییییییییییییی?ییییییییییییییی?یییییییییین گلی جون خیلی دوستت داریم.
    مایه افتخاری

  22. 2009/11/21 در 7:44 ب.ظ.

    من نامجو رو خیلی قبول دارم کاراش بی نظیر. ولی به نظر من اینقدر مستقیم نباید به یه نفر فحش بده. حالا بماند که چه عکس العملی در پی داره. ولی کلا چه فحش بده چه نده من از کاراش خوش میاد. تناقض

  23. من
    2009/11/28 در 5:00 ب.ظ.

    اصلا بحث این نیست . بحث اینکه اقای نامجو بعد از رفتن از ایران دوچار جو گیری شدن خودتون مقایسه کنید البوم توی ایرانش قشنگ تر بود یا اینی که تازه داد . گفتن با صراحت موسیقی را بیان کنید ولی ایشون دیگه زدن تو کار ابتذال . در ضمن اقای نامجو یک بار در رادیو زمانه گفتن در ایران بگیر بگیر نیست !!!!

  24. ilia azad
    2010/01/07 در 9:24 ب.ظ.

    امیدوارم روزی برسد که من به همراه کل مردم ایران در کنسرت محسن نامجو شرکت کنم
    i love you mohsen & goli joon ولی از محسن جون خواهش می کنم آهنگ های مشکل دار نخونه.
    الحق گلادیاتور صفت مناسبی بود…دوستدارت ایلیاsee you انشاءالله

  1. 2009/10/15 در 12:39 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

