خانه > دو کلام حرف حساب > آدرس جديد تارنماى آويژه

آدرس جديد تارنماى آويژه

با سلام به همه همراهان همیشگی
متاسفانه به دليل فيلترينگ اشتباه و عدم پاسخگوئی مراجع ذيربط مجبور به کوچ شده و تحت نامى جديد با عنوان تارنماى سابود طبق روال سابق با مطالبى متنوع و خواندنى از سراسر وب و آپديت هاى هفتگى nod32 در خدمت شما خواهم بود
از کليه مديران محترم سايت ها و وبلاگ ها هم تقاضايى کوچک داشته و آن هم اينکه لينک جديد ما را در لينک دونى خود اضافه کرده و باعث گردند تا ديگران هم از اين آدرس جديد آگاه شوند
پس ديگر منتظر به روز رسانى اين پايگاه نباشيد
منتظر پيشنهادات سازنده شما عزيزان هستم
آدرس جديد
تارنماى سابود http://sabood.ir

  1. مریم زهراب
    2011/12/04 در 3:03 ب.ظ.

    بادرود و احترام
    دنبال پیدا کردن آرشیو کامل محسن نامجو به انضمام آهنگهای جدیدش با شما اشنا شدم اگه فرصت داشتین کمکم کنید!
    با سپاس

  2. 2013/01/11 در 5:36 ب.ظ.

    من به هرکسی که گفتم که هزش خوشم اومده تر زده به احوالم.اینطوری بهتره که از هیچ بنی بشری خوشم نیاد هر چند که دنباله دوستی با من هستن ولی من دیگه رودست دمیخورم از دوست پسر آشغال گرفته تا دوست دخترجنده ام که سفارش لازانیا رو برای نهار به من میدده بعد که کوفت کرد با اینکه نمئزد کرده بوددور از چشم امید رفیق باز شده بود.حالا هم هیچ خبری ازش ندارم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

